فرماندار خوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، با اشاره به کشته شدن جوان قاچاقچی خویی حین تعقیب و گریز با پلیس با تایید این خبر گفت: شایعات رسانه ای در فضای مجازی کذب است.

 

سید محمد عابدی افزود: حوالی ساعت ۱۷ امروز ، ماموران پلیس حین انجام وظیفه به خودروی وانت سایپا مشکوک شده و دستور توقیف آن را صادر کردند.اما خودروی مشکوک بدون توجه به ایست پلیس پا به فرار گذاشته و این امر منجر به عملیات تعقیب و گریز در منطقه شهانق خوی شد و در نتیجه پس از بی توجهی راننده این خودرو به اخطارهای چندین باره پلیس، درگیری مسلحانه رخ داد.

 

وی بیان کرد: حین درگیری مسلحانه، قاچاقچی ٢۴ ساله اهل روستای قیله لیق قطور، با اصابت گلوله در محل حادثه کشته شد.

 

 

فرماندار خوی از مردم این شهرستان درخواست کرد تا به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار تکمیلی را از سوی مراجع مربوطه و رسانه های معتبر پیگیری کنند.

 

 

برخی از کانال های تلگرامی محلی و معاند، شایعاتی در علل وقوع این تعقیب و گریز و مباحث قومیتی کردی و کشته شدن جوان در حال تماشای صحنه درگیری عنوان کرده اند که توسط فرماندار خوی به طور کلی رد شد.

 

طبق مشاهدات عینی خبرنگار آذرباخیش از محل حادثه یک خودروی پراید متعلق به یکی از آژانس های تلفنی این شهر نیز مورد اصابت سه گلوله گردیده است و همچنین دو گلوله دیگر نیز به علمک گاز یکی از منازل نزدیک به محل حاثه و گلوله ای دیگر به مغازه دیگر اصابت نموده است.

انتهای پیام/