حسن نصرالله پور شهردار خوی در گفت و گو با خبرنگار آذرباخیش از افتتاح مجتمع تجاری، اداری، تفریحی و درمانی آنا آتا تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت : عرصه ملکی این پروژه بیش از ۱۰ هزار مترمربع و زیر بنای آن ۷۵ هزار مترمربع بوده و برای اولین بار در تاریخ ۱۰۰ ساله شهرداری خوی ، پروانه ساخت برای چنین پروژه عظیمی صادر شده است.

حسن نصراله پور، مدت زمان اجرای این پروژه را ۴ سال اعلام کرد و گفت : احداث این اَبَرپروژه که در سطح استان بی نظیر می باشد ، طبق برنامه پیش رفته و تا پایان سال جاری، شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی سهم شهرداری خوی در این پروژه تلفیقی را اندک خواند و تصریح کرد: مجتمع آناآتا دارای سه طبقه پارکینگ خودرو می باشد که دو طبقه آن با ظرفیت ۶۰۰ خودرو، سهم شهرداری است و احداث پارکینگ با این وسعت در بخش مرکزی، قطعاً تاثیر به سزایی در کاهش معضلات ترافیکی شهر خواهد داشت.

نصراله پور افزود: از سه طبقه فضای تجاری مجتمع نیز ۱۰۰۰ مترمربع به شهرداری خوی تعلق دارد و انتظار داریم سایر طبقات خدماتی، شهربازی و رفاهی این مجموعه فاخر، بخش زیادی از نیازهای شهروندان در این حوزه ها را تامین نماید.

شهردار خوی، بزرگ ترین هایپرمارکت های سطح شهر، فودکورت، کلینیک، بانک، غرفه و کارواش را از بخش های دیگر این مجتمع برشمرد و اذعان کرد: دو طبقه این مجموعه به پزشکان متخصص با آزمایشگاه و سایر بخش های درمانی اختصاص داشته و شخص آقای بهاری، سرمایه گذار محترم نیز مصمم هستند مرکز شیمی درمانی و آنژیوگرافی قلب را با تجهیزات و تکنولوژی به روز در این پروژه راه اندازی کنند و با این اقدام، یکی از مهمترین گام های لازم در رفع مشکلات درمانی و ساماندهی این حوزه و جذب و توسعه توریسم درمانی شهرستان خوی برداشته می شود.

مجتمع تجاری، اداری، تفریحی و درمانی آنا آتا در فضایی به مساحت ۷۵۰۰۰ متر مربع در ۱۱طبقه شامل ۳طبقه پارکینگ، ۳طبقه تجاری و ۵طبقه اداری- درمانی با بخش هایی چون: هایپرمارکت، فودکورت، کلینیک، بانک، غرفه، کارواش و … در محل میدان سابق میدان میوه و تره بار خوی (سعدیه) احداث و در آستانه بهره برداری قرار دارد.

انتهای پیام/