مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، با اشاره به اینکه عملیات نصب انشعاب فاضلاب در شهر خوی با شتاب مناسبی در حال اجرا است، گفت: ۷۵۶ فقره انشعاب فاضلاب در شش ماهه اول سالجاری نصب شده است.

 

سلطانعلی ولیزاده طول شبکه فاضلاب در شهر خوی را بیش از ۳۲۶ کیلومتر اعلام کرد و افزود: درصد برخورداری شهروندان شهر خوی از شبکه مدرن فاضلاب ۵۷ درصد است .

 

وی با اشاره به نصب انشعاب فاضلاب در شهرک‌ ولیعصر شهر خوی افزود: به دلیل عدم وجود شبکه فاضلاب در سالهای گذشته و ناکافی بودن چاههای جذبی و سپتیک های داخل مجتمعهای بطوریکه فاضلاب آنها پس از تکمیل ظرفیت به داخل جویها هدایت می شدند و مشکلات بهداشتی فراوانی برای اهالی منطقه ایجاد می کردند. این کار تهدیدی برای سلامتی عمومی تبدیل شده بود ، شرکت آب و فاضلاب خوی با درک این مهم اقدام به اجرای خطوط انتقال و جمع آوری فاضلاب در شهرک ولیعصر خوی نمود و با اولویت اقدام به نصب مجتمهای مسکونی کرد بطوریکه در ۶ ماهه اول سالجاری مجتمع های مسکونی بوستان ، گلستان ، فرهنگیان ۱ از نعمت فاضلاب بهره مند شده اند .

 

ولیزاده به نصب انشعابات فاضلاب در شهر خوی اشاره کرد و افزود در مناطقی که شبکه فاضلاب اجرا شده واگذاری و نصب انشعابات به سرعت انجام میگیرد . وی از عمده مناطقی که نصب انشعابات فاضلاب در شش ماهه اول سالجاری در شهر خوی انجام شده به کمربندی حجازیفر ، ۲۰ متری جانبازان ، ۹۴ دستگاه و منطقه یدیلر خوی اشاره کرد .

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی ضمن تاکید بر ضرورت اجرای طرح‌های فاضلاب جهت جلوگیری از تخریب محیط زیست و بهداشت عمومی از شهروندانی که تا کنون اقدام به خرید انشعاب فاضلاب ننموده‌اند خواست تا با در دست داشتن آخرین صورتحساب آب بهاء به واحد امور مشترکین شرکت آبفای خوی مراجعه کنند و نسبت به خرید اشتراک فاضلاب اقدام نمایند .

 

 

انتهای پیام/