رئیس دادگاه انقلاب شهرستان خوی صبح امروز در مصاحبه ی اختصاصی با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ضمن اعلام خبر رسیدگی کامل قضایی پرونده سرقت بانک تجارت خوی ، افزود: با تیزبینی و درایت مقامات انتظامی و نیز قضات شهرستان خوی این تیم در اسرع وقت شناسایی و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت. به دنبال آن همکاران ما با بررسی تمامی جوانب و به دوراز هرگونه فشار و هجمه های احتمالی آراء صادره این سارقین را به شرح ذیل اعلام نمودند که متهمین ردیف اول و دوم به اعدام و متهمین ردیف سوم و چهارم به ۲۰ سال حبس محکوم شدند.

 

حجت الاسلام عرفانی همچنین از صادر نشدن رای متهم ردیف پنجم که به اتهام مشارکت در سرقت دستگیر شده بود، خبر داد و اعلام کرد: به زودی حکم این فرد هم صادر و در اختیار اذهان عمومی قرار خواهد گرفت.

 

وی در خاتمه این گفتگو از الکترونیکی شدن ابلاغیه های قضایی خبر داد و متذکر شد: با عنایت به ایجاد این امکان جدید در بستر سازمان زین پس تمامی ابلاغیه ها مکانیزه شده و از سوء استفاده های احتمالی و نیز اتلاف انرژی و وقت همکاران جلوگیری خواهد شد. وی همچنین از بهینه نمودن رسیدگی به پرونده ها در اسرع وقت و جلوگیری از اطاله دادرسی در قالب الکترونیکی کردن ابلاغیه ها خبر داد.

 

 

انتهای پیام/