به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، فرمانده سپاه خوی طی صدور پیامی با دعوت از عموم مردم جهت خلق حماسه ای دیگر در ۱۳آبامن ماه ۹۷ سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را نقطه عطف مبارزه بی امان ملت ایران در برابر خوی استکباری و تجاوزگری حاکمان آمریکا توصیف کرد.

 

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان ۵۸ در حقیقت آغاز شکست ابهت و اقتدار آمریکاست  و این سلسله شکست ها به کرار تکرار شد طوری که امسال نیز در آستانه ۱۳ آبان که قصد داشت خرید نفت ایران را به صفر برساند با گفتن “نه”کشورهای بزرگ به تحریم آمریکا باردیگر با شکست روبرو شد.

 

وی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را از یوم الله های ایران اسلامی عنوان کرد که دانشجویان خط امام با جسارت و شهامت نشان دادند که قدرت آمریکا در برابر قدرت الهی اسلام چیزی نیست و امام با تایید رفتار و حرکت شجاعانه دانشجویان اعلام فرمود:”آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند”

 

علایی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی از عموم مردم خواست تا با حضور در راهپیمایی ۱۳آبان طنین شعار مکتبی “مرگ بر آمریکا” و شعار جاودانه “هیهات من الذله حسین (ع)” را به گوش جهانیان برسانند.

 

 

حجت الاسلام محمد رستمی نیز ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی استکبار جهانی افزود: ۱۳آبان به عنوان سمبل مقاومت ملت بزرگ ایران برای همیشه جاودانه میماند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با اشاره به آیه ۶۰ سوه انفال، با اشاره بر لزوم حفظ آمادگی همه جانبه کشور خاطر نشان کرد: با توجه به دشمنانی که نظام ما در داخل و خارج دارد، باید روز به روز آمادگی خود را چه به لحاظ نظامی و دفاعی و چه به لحاظ علمی، فرهنگی و اقتصادی ارتقا دهیم.

 

وی رخدادها و حوادثی در تاریخ ایران اسلامی را نشانه ای از عزت و سربلندی ملتی عنوان کرد که پشت ولایت ایستاده اند و اجازه نفوذ به احدی را به خاک ایران اسلامی نداده اند.

 

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: اینک و در آستانه یوم الله ۱۳آبان ملت بزرگ ایران به پاس قدردانی و تکریم از تلاشها و مجاهندتهای رزمندگان و ایثارگران دوران انقلاب و ۸سال دفاع مقدس استوار و اقتدار در برار تحریم ،ترفند و توطئه استکبار جهانی ایستاده و می ایستد و به امید خدا این بار نیز نقشه و هدف آمریکا را برملا می کنند .

 

وی در پایان با این عنوان که تحریم در جبهه اقتصادی نیز حربه ناکارآمد است گفت: به حول و قوه الهی این بار نیز وحدت،اقتدار،بصیرت و مقاومت ملت ایران به همراه تدبیر مسئولین برگی دیگر از شکست های آمریکا را در تاریخ ایران رقم خواهد زد.

 

 

انتهای پیام/