به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش به نقل از  اروم‌نیوز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی صبح امروز در اولین گردهمایی فعالان شبکه مردمی سایبری انقلاب آذربایجان غربی، اظهار داشت: اگر در پی تاثیرگذاری قلم باشیم باید قبل از پرداختن به دیگران به خود بپردازد.

وی، افزود: نمی‌توانیم دیگران را فقط با قلم و زبان به دین دعوت کنیم چراکه رفتار هر فردی بی تاثیر در تاثیرگذاری افراد در جامعه نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به جنگ ۳۳ روزه لبنان، عنوان کرد: روحیه ی محافظه کاری شد راه قلم زدن است چرا که یکی از آسیب هایی که امروز به شدت درگیر آن هستیم روحیه ی محافظه کاری افراد است تغییر در فضای مجازی انقلابی و غیر انقلابی در این‌مسیله وجود دارد.

وی، تاکیدکرد: رسالتی که امروزبر عهده هر کدام از افراد است روحیه محافظه کاری است امروز افرادی که هیچ شناختی از خاکریز هم ندارند و حتی جبهه را تجربه نکرده اند امروز مطالبه گر سخن یکی از فرماندهان هستند.

حجت الاسلام سرایی، بیان کرد: امروز شبهات زیادی درخصوص دفاع مقدس و ارزش های آن مطرح است که هر کدام از ما به نوبه خود باید به رسالت های خود به خوبی عمل کنیم.

وی، با بیان اینکه امروز عصر انفجار اطلاعات است، گفت: دشمن و رقبای ما بسیار حرفه ای در حال عمل در فضای مجازی هستند در تقابل باید عملی حرفه ای انجام شود، امروز افرادی که به تازگی سکانداری شهرادری را برعهده گرفته اند درصدد حمایت از کارشناسان غربی و به زبان آوردن سخنان ضد انقلابی اقدام می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه باید عرصه موفقیت‌های انقلابی به خوبی ترسیم شود، تصریح کرد: حرکت‌های جهادی و انقلابی در طول ۴۰ سال انقلاب زمینه ساز پیشرفت بوده اند و نیروهای انقلاب در اوج مظلومیت ۴۰ سال تمام در مقابل دشمنان ایستادگی کرده اند.

وی، با تاکید بر اینکه عمل به فرمایشات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری موفقیت را در پی داشته است، عنوان کرد: امروز نتوانسته‌ایم رسالتی که بر عهده داریم به خوبی انجام دهیم. امروز فضای قتلگاه در فضای مجازی در جریان است که در خانه همگان نفوذ داشته و همچون تیغی دولب دارای فرصت و تهدید است.

حجت الاسلام سرایی، با بیان اینکه فضای مجازی فضایی بی رحم است، عنوان کرد: فضای مجازی امروز تهدیدی است که اگر بتوانیم به خوبی استفاده کنیم به فرصتی پر قدرت تبدیل شود.

وی، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: اگر اهل تقوا باشیم به راحتی می توانیم حق و باطل را از یکدیگر تشخیص دهیم چراکه فضای مجازی رودخانه خروشانی است که اگر مقابل آن ایستاد می‌تواند خسارت بالایی به بار آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به اهمیت بالای فضای مجازی، خاطرنشان کرد: باید در فضای مجازی اقدام به ایجاد جذابیت کرده و افراد را از لبه پرتگاه فضای مجازی دور کرد.
وی، با بیان اینکه طی چند سال گذشته با برنامه‌های نه چندان جالب در پی دور کردن فرمانداران از شهرستان‌ها بودند، گفت: اگر سپاه در پی زنده نگه داشتن ۹ دی نباشد هیچ‌کس به سراغ این مسئله نرفته و امسال برای اولین بار فرمانداران در شهر های خود و در کنار مردم بودند.

حجت الاسلام سرایی، با بیان اینکه انقلاب به سختی به دست ما رسیده است بر مسئله لزوم حفظ انقلاب تاکید کرد.

انتهای پیام/