به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهر ارومیه ابتدا در میدان ولایت‌فقیه تجمع کرده و سپس با طی خیابان امام در میدان انقلاب این شهر اقدام به قرائت قطعنامه پایانی و برگزاری مراسم سخنرانی با حضور منوچهر متکی وزیر امور خارجه سابق کشورمان می‌کنند.

 

در شهر خوی مردم در مصلای امام خمینی (ره) تجمع می‌کنند و در سلماس نیز این تجمع در میدان توحید انجام می‌شود و در شهر شاهین‌دژ میدان شهرداری محل تجمع مردم این شهر خواهد بود.

 

در چایپاره مردم در مقابل فرمانداری گرد هم می‌آیند در چالدران مزار شهدا میزبان مردم خواهد بود و در نقده نیز راهپیمایان مقابل فرمانداری این شهر تجمع خواهند کرد.

 

در پلدشت بلوار امام حسین (ع) در ماکو، مقابل اداره مخابرات و در شوط نیز مسجد جامع، محل تجمع راهپیمایان اعلام شده و در میاندوآب نیز مردم در میدان انقلاب گرد هم آمده و در تکاب این تجمع در میدان آزادی برگزار می‌شود.

 

در مهاباد میدان شهرداری در اشنویه چهار راه کارگر در سردشت میدان صلاح‌الدین ایوبی و در بوکان نیز فلکه فرمانداری پذیرای راهپیمایان ۲۲ بهمن خواهد بود.

انتهای پیام/