امام جمعه اهل سنت دهستان زری در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش گفت : سپاه پاسداران در زمره نیروهای مخلص انقلاب اسلامی است و از ملت و انقلاب برخاسته و منشا تحولات اخیر منطقه‌ای است. شکست داعش و سیاست‌های خصمانه آمریکا در منطقه و تاثیر گذاری سپاه در دفع گروه‌های تروریستی و تکفیری و همچنین قدرت محور مقاومت اسلامی باعث تنفر آمریکا و کاخ سفید از سپاه پاسداران است.

درویشی افزود: سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی قدرتمند و مقتدر منطقه با مشخصه های اخلاص، خدمت و پیروی ولایت با اقتدار کامل در کنار سایر نیروهای نظامی کشور نقش ارزنده‌ای در دفع فتنه ها و تقابل با توطئه‌های دشمن در تمام عرصه ها دارد.

وی تصریح کرد: خدمات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول بدو انقلاب تاکنون بسیار قابل تقدیر و این نهاد انقلابی در دل ملت ایران جای دارد و پشتیبا نظام اسلامی است.

درویشی عنوان کرد: دشمنی های آمریکا با ملت ایران و نیروهای مقتدر نظامی از جمله سپاه پاسداران در جهت خوش خدمتی به صهیونیسم جهانی و رژیم صهیونیستی است.

ماموستا رسول درویشی با ابلهانه خواندن اقدام آمریکا اظهارداشت : قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی توسط نظام سلطه هیچ تاثیری در کم کردن محبوبیت این نیروی مخلص انقلابی در دل ملت ایران نخواهد داشت و این دشمنی‌ها استقامت، صلابت و صداقت این نهاد مقتدر انقلابی را بیان می‌کند.

وی تصریح کرد : سپاه پاسداران امروز خار چشم استکبار جهانی است و این دشمنی‌ها و عداوت‌ها بخاطر تاثیرگذاری این نیروی مخلص انقلابی است.

انتهای پیام/