به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ؛ حجت الاسلام سرایی مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی علیه السلام و با یادآوری علل وقوع جنگ تحمیلی تشریح کرد: دشمن با محاسبه دقیق و تا دندان مسلح به قصد براندازی نظام به کشور حمله کرد اما تنها چیزی که در محاسبه آن دچار اشتباه شد اراده و ایمان ملت شریف ایران بود چرا که با اراده ای پولادین به مقابله با دشمن پرداختند و در این راه از هیچ ایثارگری کوتاهی نکردند و تا پیروزی بر دشمن از پا ننشتند.

وی در ادامه گفت: ما توانستیم هشت سال با عزت و سرفرازی در مقابل دشمن بایستیم و اراده ملت بزرگ و شجاع بود که قدرت پوشالی آمریکا و هم پیمانانش را در دنیا بر هم کوبید و شکست داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا با توصیه به درس آموزی از دفاع مقدس در راستای اجرای گام دوم انقلاب تصریح کرد: آمریکا چندین سال است که ایران را با هر گزینه ای مورد حمله قرار داده و در هربار نیز با شکست مفتضحانه ای مواجه شده است اما توانایی و جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد چرا که اگر داشت هیچ گاه تردید نمیکرد.

حجت الاسلام سرایی اضافه کرد : نباید از جنگ روانی و هیبت دشمن ترسید بلکه باید مقاومت کرد و با مدیریت جهادی و پای کار آوردن نیروهای انقلابی و با سرلوحه قرار دادن آرمانهای دفاع مقدس کشور را از بحرانهای بوجود آمده توسط عوامل داخلی و خارجی دشمن به سلامت بگذرانیم.

درادامه این برنامه از رزمندگان و جانبازان عملیات بیت المقدس این شهرستان تجلیل و با حضور در مزار شهدا و غبار روبی گلزار شهدا با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاق نمودند.

انتهای پیام/