به گزارش آذرباخیش حجت الاسلام محمد جلیلی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا علیه السلام در مراسم اجتماع شکوه، عظمت و اقتدار بسیجیان شهرستان خوی که به مناسبت پنجم آذر (روز بسیج مستضعفین) در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان خوی برگزار شد اظهار داشت : امسال چهلمین سال تشکیل شجره طیبه بسیج مستضعفین به فرمان بزرگ بسیجی جهان اسلام و بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خمینی (ره) است که آوازه شکوه، عظمت و اقتدار آن در سراسر جهان طنین‌انداز شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ۱۰ مهرماه ۹۸ به فرماندهان و مسوولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : یکی از مهمترین توصیه های معظم‌له به فرماندهان و مسوولین سپاه این بود؛ “مرزهای مجغرافیایی محور مقاومت را توسعه دهید و به مرزهای داخل کشور اکتفاء نکنید”، لذا بدانید امروز اقتدار و شکوه و عظمت بسیج به گستره ی جهان اسلام و حتی فراتر از آن رسیده است.

حجت الاسلام جلیلی در ادامه به برخی از مولفه ها و شاخص های مهم بسیج اشاره کرد و افزود :” دشمن شناسی ” و” دشمن ستیزی ” دو مولفه ی بسیار مهم و اقتدار آفرین این لشکر مخلص خداست و دشمن این پیام و شاخص ها را به خوبی دریافت کرده است.

وی ادامه داد : با بررسی آیات الهی و روایات معصومین علیها سلام به خوبی توصیه هایی را در خصوص دشمن و دشمن شناسی درمی‌یابیم و یقینا یکی از شاخصه های کشور وجود بسیج و بسیجیان است و به دنبال آن هوشیاری بسیج در امر دشمن شناسی و بازدارندگی اقتدار آفرین آن است.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه بسیج و بسیجیان به خوبی مظهر دشمنان را شناخته اند، افزود : رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی و آمریکای عهدشکن و جنایتکار دو مظهر مهم دشمنان اسلام و دشمنان قرآن و دشمنان بسیج هستند.

وی “دشمن ستیزی” را دومین شاخصه مهم بسیج عنوان کرد و اضافه کرد : امروز باید بدانید و بدانیم نرمش و هرگونه روند دیپلماتیک و لبخند دیپلماتیک و قهرمانانه در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح که خود را آماده کرده و به دنبال ضربه زدن به ولایت و بسیج هستند قابل پذیرش نیست و امروز بسیجیان ما نمی‌پذیرند که عده ای به عنوان مذاکره و به عنوان لبخند قهرمانانه و لبخند دیپلماتیک در مقابل دشمن ما بایستند.

انتهای پیام/امیر علی موسوی