سرهنگ محمدباقر علایی در گفت و گو با خبرنگار آذرباخیش در پی اخبار منتشر شده در رابطه با امدادرسانی و اسکان ضعیف توسط مسئولین امر در منطقه زلزله زده قطور خوی، اظهار داشت: اخبار منتشر شده از سوی رسانه های بیگانه و معاند کاملا کذب و در حد شایعه و عملیات روانی است.

وی، افزود: از اولین دقایق وقوع زلزله در قطور و روستاهای همجوار سریعا امدادگران و مسولین شهری و استانی در منطقه حضور یافتند و با هماهنگی های صورت گرفته در جلسات و دستورات دولتی از استانهای دیگر نیز تجهیزات مکانیکی و دیگر لوازم مورد نیاز تامین و به کمک امدادگران شهرستانی آمده اند.

فرمانده سپاه خوی تاکید کرد: آواربرداری ها از همان ساعات اولیه با اعزام تجهیزات مکانیکی آغاز  و همچنین با تامین چادر عملیات اسکان، تهیه غذای گرم و لوازم بهداشتی و سایر ملزومات مردم منطقه انجام شده است بطوریکه مردم آسیب دیده منطقه دیگر از همه لحاظ تامین شده اند.

علایی ابراز کرد: مسئولین با آغوشی باز در جهت اجرای رسالت خود در کنار مردم عزیز منطقه بوده و تا رفع کامل نیازهای زلزله زدگان در کنارشان خواهیم بود و امیدواریم بزودی با تمهیدات لازم که از سوی مسئولین در نظر گرفته شده عملیات ساخت و تعمیر مساکن آسیب دیده نیز آغاز شود.

انتهای پیام/