به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش : فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی صبح امروز یکشنبه ۱۱ اسفند از مناظق زلزه زده قطور شهرستان خوی برای چندمین بار بازدید کرد.

سردار شهسواری ضمن دیدار از مناطق زلزه زده قطور از نزدیک با حادثه دیدگان و اهالی این مناطق بصورت چهره به چهره دیدار و از نزدیک در جریان مسایئل و مشگلات آنها قرار گرفت .

فرمانده سپاه شهدا در این بازدید گفت: سپاه پاسداران تمامی امکانات خود را برای آبادانی و ساخت منازل جدید بکار خواهد گرفت. وی با تاکید بر ارزیابی تیم های بنیاد مسکن و بیمه دانا از منازل خسارت دیده اظهار داشت: مراحل آواربرداری از دیروز آغاز شده و کار ارزیابان بنیاد مسکن نیز به اتمام رسیده است طی روزهای آینده مراحل ساخت و احیای بافت های آسیب دیده نیز آغاز خواهد شد.

شهسواری تصریح کرد: تیم های مهندسی سپاه در ساعات اولیه زمین لرزه قطور بصورت شبانه روزی مشغول خدمات رسانی به  اهالی این مناطق هستند .

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی تاکید کرد: گروههای جهادی نیز از دیروز بصورت سازماندهی شده در کنار سایر دستگاههای اداری مشغول امداد رسانی و آوار برداری هستند.

سردار شهسواری در حاشیه این بازدید از آمادگی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا خبرداد و اظهار داشت: این نهاد مردمی با تمامی امکانات موجود در راه مبارزه با ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود. وی همچنین افزود : سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن اعلام آمادگی خود برای مبارزه با ویروس کرونا با تمام وجود در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان خواهد بود.

انتهای پیام/