به گزارش آذرباخیش علی ایل بیگی مسئول مطالعات راهبردی گروههای جهادی کشور در مجمع جهادگران شهرستان خوی با شاره به فعالیت ۴۲ هزار گروه جهادی در قالب شوراهای جهادی گفت : گروههای جهادی با هدف خدمات رسانی به مردم عزیز با اولویت طرح شهید سلیمانی نقش آفرینی می کنند و همانطور که شاهد آن هستیم در میدان مبارزه با کرونا و کمرنگ کردن آسیبهای وارده به مردم شریف ایران نیز نقش بسزایی ایفا می کنند.

ایل بیگی افق برنامه های گروههای جهادی را حضور فعال در بحرانها عنوان و اظهار داشت: از ابتدای آغاز فعالیت گروههای جهادی با تحقق شعار «کار جهادی ؛ عامل پیروزی ها» در کنار مردم ایران اسلامی به ایفای نقش پرداخته اند و در هر برهه ای از زمان که دچار بحرانی شده ایم نقش این گروههای جهادی نمایان شده و اینها قطعا اثر گذار خواهند بود.

وی در ادامه گفت : سازماندهی ، ارتقا آموزش و فراهم کردن بستر ارتباط گروههای جهادی با یکدیگر و ایجاد گفتمان شعار “خدمت رسانی در جهت تحقق عدالت فراگیر” از اهدافی است که بدنبال آن هستیم.

ایل بیگی با اشاره به تقسیم بندی و فعالیت گروه های جهادی گفت : گروههای جهادی در سطح کشور به ۸ گروه تقسیم بندی شده اند که استان های آذربایجان غربی و شرقی ، کرمانشاه ، کردستان و همدان در یک گروه قرار دارند و بزودی همایشی با برگزیدگان گروههای جهادی برگزار خواهد شد که در آن نقشه راه فعالیت این گروهها در سطح استان ترسیم خواهد شد.

لازم بذکر است مجمع جهادگران شهرستان خوی صبح امروز با حضور نمایندگان بیش از ۳۰۰ گروه جهادی با هدف انتخاب شورای جهادگران شهرستان در سالن سینما ایثار برگزار شد.

در انتهای این برنامه از گروه های جهادی فعال در عرصه های سازندگی نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/