به گزارش آذرباخیش حسین عباسی فرماندار ویژه شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تشدید بازرسی از ادارات و مراکز دولتی و خصوصی اظهار داشت : با افزایش نظارت ها و در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دو بانک بعد از دریافت تذکر کتبی و عدم رعایت پروتکل های ستاد مبارزه با کرونا ویروس پلمپ شدند.

حسین عباسی پلمپ دو شعبه بانکی را هشدار جدی مخصوصا برای نهاد های دولتی و خصوصی دانست و تاکید کرد: ستاد مقابله با کرونا  با هرگونه کم کاری و بی توجهی صنوف بدون توجه به اسم و رسم آن با قاطعیت برخورد لازم را خواهد کرد.

وی از افزایش آمار بستری های کرونایی اظهار ناراحتی کرد و افزود : تعداد مبتلایان کویید ۱۹ در این شهرستان از ابتدای شیوع این ویروس از ۱۰هزار نفر فراتر رفت و این نشانگر بی توجهی مردم عزیزمان به این پدیده مهم را دارد.

حسین عباسی نتیجه بی توجهی مردم به پروتکل های بهداشتی را تغییر وضعیت رنگ‌بندی کرونا در این شهرستان دانست و افزود : متاسفانه خوی هم اکنون در وضعیت نارجی (پرخطر) به سر می برد که در صورت هرگونه اهمال کاری به وضعیت قرمز نیز خواهیم رسید.

وی در ادامه از عموم مردم شهرستان خوی درخواست نمود برای جلوگیری از تبدیل شدن شهرستان به وضعیت قرمز فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و از حضور در مراکز پر تجمع و برگزاری مراسم جشن و عروسی خودداری نمایند.

انتهای پیام/