عباس پورحاجی در گفتگو با آذرباخیش ضمن اعلام این مطلب افزود: طی ۱۱ماهه سال ۹۹ تعداد ۳۶۸ حادثه در شهرستان خوی افتاده است.

وی اظهار داشت: بیشترین میزان حوادث به آتش سوزی اختصاص دارد که از این تعداد ۳۴مورد آتش سوزی مربوط به منازل، ۲۴ مورد واحد تجاری،۱۰ مورد اماکن عمومی و دولتی، ۸۰ مورد آتش سوزی وسایل نقلیه و موتور سیکلت، ۴۱ مورد آتش سوزی باغ ها و دامداری، ۸ مورد آتش سوزی در کارخانجات ،۱ مورد اماکن مخروبه بوده است.

وی گفت: تعداد ۶ مورد از حوادث نیز به سقوط در چاه و ریزش سیل در منازل اختصاص داشته و ۱۷ مورد از حوادث نیز مربوط به چرخ گوشت و اشیای حلقوی بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد ۳۶ مورد از حوادث مربوط به محبوس شدن در آسانسور و اماکن ، ۱۰مورد مربوط به سقوط در چاه ، ورود سیل به منازل ، سقوط از ارتفاع، ۵ مورد مربوط به رفع خطر اتصالات برق شبکه بوده است و ۶۴ مورد نیز به خطرات جانواران وحشی و خانگی اختصاص داشته است.

پورحاجی  همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: صدور ۱۲۳۳ مورد گواهی ایمنی نقشه های ساختمانی نیز یکی از مهمترین بخش های عملکردی سازمان بوده و ۲۱۳ مورد نیز ذمعرفی برای اخذ گواهی ایمنی صنوف صورت گرفته است.

وی گفت: ۲۳ مورد صدور گواهی حادثه و ۱۴ مورد همکاری با ادارات شهرستان و واحدهای مختلف شهرداری، از دیگر اقداماتی است که از سوی سازمان آتش نشانی خوی در ۱۱ ماه سال ۹۹ صورت گرفته است.

پور حاجی گفت: تعداد ۱۵ مورد مانور عملیاتی نیز در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/