حمید صمدزاده دادستان عمومی و انقلاب خوی عصر امروز در گفتگو با آذرباخیش با اعلام این خبر گفت: در پی وصول گزارش فعالیت شبکه قاچاق سازمان یافته در شهر خوی با توجه به پیچیدگی وقوع جرم ارتکابی و اهمیت آن و شناسائی سرشاخه های شبکه قاچاق با دستور ویژه قضائی و هدایت دادستانی خوی، مامورین اداره اطلاعات شهرستان تحقیقات وسیعی انجام دادند.

وی افزود : پس از شناسائی عوامل دخیل در امر قاچاق و با کسب اطلاعات لازم با صدور دستور قضایی و اذن ورود به مخفیگاه شبکه، تعداد چهار نفر از عوامل اصلی شبکه قاچاق در شهرستان خوی دستگیر شدند.

این مقام مسئول افزود : در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد ۸۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه گران قیمت و چندین دستگاه رایانه که به عنوان وسیله جرم استفاده می شدند کشف و ضبط گردید.

دادستان عمومی و انقلاب خوی در ادامه اظهار داشت: با دستگیری این افراد پرونده آنان به شعبه دوم بازپرسی ارجاع و متهمین جهت انجام تحقیات تکمیلی و دستگیری سایر عوامل دخیل در قاچاق سازمان یافته در اختیار اداره کل اطلاعات استان قرار گرفتند.

شایان ذکر است این باند قاچاق با ثبت اطلاعات غیر واقعی و جعلی واردات در قالب مسافری، نزدیک به پنج هزار دستگاه تلفن همراه قاچاق نموده بودند که ارزش تقریبی آنها بیش از هزار میلیارد ریال برآرود می شود.

انتهای پیام/