به گزارش آذرباخیش  نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، در نشست خبری با خبرنگاران و رسانه ها که با دعوت به حضور پرشور و گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهری و روستایی گفت: ما در آستانه همایش بزرگ مردمی انتخابات قرار داریم و در طول ۴۲ سال گذشته همیشه انتخابات سرفصل تعالی نظام و نشانه بارز جمهوریت آن بوده است.

دکتر عادل نجف زاده با بیان اینکه هر کسی صاحب رای اکثریت رای دهندگان شود، منتخب تمام مردم خواهد بود، افزود: مردم در انتخاب هر کاندیدایی آزاد هستند و هر کدام از کاندیداهای ریاست جمهوریث رای اکثریت رای دهندگان را بدست آورد، منتخب همه مردم خواهد بود و در راستای سیاست های کلی نظام و توسعه و تعالی کشور و رفع مشکلات مردم حرکت خواهد کرد.

وی با بیان برخی از مشکلات جاری کشور اضافه نمود: درست است که در حوزه های معیشت ، اشتغال و اقتصاد، سیستم مدیریتی و تنظیم روابط بین قوای کشور برخی مشکلات را داریم و این مشکلات بر زندگی مردم تاثیر می گذارد، اما راه برون رفت از این مشکلات، اتحاد و اتفاق مردم و یک انتخاب آگاهانه است، تا همه با هم بر این مشکلات غلبه کنیم و با انتخابات پرشور در عرصه بین المللی و امنیت پایدار نیز اقتدار خود را صد چندان کنیم.

نماینده مردم خوی و چایپاره انتخابات شوراهای شهری و روستایی را هم مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: شوراها یکی از قدرتمندترین نهادهای تصمیم گیری در امور شهری و روستایی هستند و باید به عنوان پارلمان محلی عمل کنند، به همین خاطر انتخاب افراد شایسته و کاردان و کاربلد و متعهد، می تواند در توسعه شهر و روستا نقش ارزنده ای داشته باشد.

نجف زاده با تاکید مجدد بر اهمیت انتخابات تصریح کرد: در طول هفته جاری به تمام مناطق شهری و روستایی خواهد رفت و مردم را تشویق به مشارکت گسترده و پرشور و آگاهانه در انتخابات خواهد نمود.

انتهای پیام/