به گزارش آذرباخیش در ساعات ابتدایی بامداد روز دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ ، مهندس ابراهیم اصغرنژاد “معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی” با هدف آبیاری باغچه خویش در حومه شهر خوی رهسپار می شود و در آن تاریکی شب به سوی مسیری که باید آب جاری را به سمت باغچه اش هدایت کند می رود.

شوربختانه ، در همان مسیر، گودبرداری عمیقی به خاطر ساخت بنای مسکونی حفر شده بوده که کف گودال نیز برای احداث ساختمان بتن ریزی و سفت کاری شده است.

باتوجه به اینکه گودبرداری ساختمان بصورت اصولی ، ایمن و مهندسی انجام نشده و هیچگونه علایم ایمنی و هشدار دهنده مربوطه در فضای محیطی آن قرار نداشته ، متاسفانه مهندس اصغرنژاد به دلیل بی اطلاعی از وجود چنین گودالی ، نصف شب در داخل محل گودبرداری عمیق با کف بتُنی سقوط می کند و منجر به شکسته شدن جمجمه وی می گردد.

از آنجایی که ایشان تنها بوده و شخصی وی را همراهی نکرده است، متاسفانه بصورت بی هوش تا زمان طلوع آفتاب در کف گودال به شکل دردناکی باقی می مانند تا اینکه اهالی و رهگذران متوجه حادثه می شوند و مهندس اصغرنژاد را به بیمارستان منتقل می کندد.

وی هم اکنون در بخش ICU  بیمارستان بستری بوده و در حالت کُما با میزان درصد هوشیاری پایین تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند.

انتهای متن