مهدی رضایی رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوی در مصاحبه با خبرنگار آذرباخیش گفت : با ایجاد ۲۴ رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی و با وجود ۴ رشته در مقطع کاردانی و ۲ رشته در مقطع کارشناسی ، تعداد رشته های موجود این دانشگاه به ۳۰ رشته رسید.

رضایی همچنین افزود : وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری اخیرا با پذیرش دانشجو در این ۲۴ رشته موافقت و ابلاغ کرده و دانشگاه علمی کاربردی خوی از مهر ماه امسال دانشجو می پذیرد.

وی، همچنین از اهمیت بالای رشته ملی طلاسازی که تنها در سه شهر تهران ، یزد و خوی وجود دارد ، خبر داد و گفت: رشته ملی طلاسازی یکی از پرکاربردترین و با داشتن بازار کار فراوان ، بعنوان رشته ای با تقاضای تحصیل بالا محسوب میشود و این امر باعث گردیده تا دانشجویان غیربومی نیز به این دانشگاه جذب شده و ۱۵ درصد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی خوی را به خود اختصاص دهند.

مهدی رضایی در ادامه با توضیح مزایا و مهارتی بودن دانشگاه علمی کاربردی گفت : این دانشگاه با داشتن ۵۰۰ دانشجو و دو ساختمان و با داشتن کارگاه های متفاوت که دانشجو بعد از فارغ التحصیلی نیازی به گذراندن هیچ دوره ای نباشد ، آماده پذیرش دانشجو با بدون کنکور از بین تمامی دیپلمه ها با شاخه های نظری و فنی می باشد.

رئیس دانشگاه علمی کاربری خوی در پایان با تشریح جذب مدرس حق التدریسی با توجه به افزایش تعداد رشته در این دانشگاه گفت : از بین علاقمندان برای تدریس در دانشگاه که دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری که معدل بالای ۱۶ را دارند و همچنین ۳ سال سابقه تدریس بصورتی که تمامی فضاهای آموزشی که در آن تدریس نموده اند محسوب سابقه میباشد و تنها با ارائه گواهی میتوانند ثبت نام کنند.

انتهای خبر/