سجاد حسینلو رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در تشریح این حادثه به خبرنگار آذرباخیش گفت : طی تماس تلفنی و اعلام آتش سوزی یک کارگاه تولیدی مبل واقع در شهرک صنعتی خوی به ستاد فرماندهی ، اولین خودروی عملیاتی در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده و با انجام اقدامات اولیه شروع به عملیات اطفاء کردند.

وی از اعزام ۴ دستگاه خودروی آتش نشانی از ۳ ایستگاه به همراه ۱۱ نفر آتش نشان برای اطفاء حریق این حادثه خبر داد و گفت : تیم های اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه با بررسی های صورت گرفته متوجه سرایت حریق به یکی از سوله های این واحد تولیدیشدند که در حال شعلخ ور شدن می باشد که نیروهای عملیاتی پس از بررسی شرایط موجود از چند جهت شروع به اطفاء و جلوگیری از پیشروی حریق به دیگر قسمت ها کردند.

حسینلو در ادامه گفت : این حادثه بعلت شرایط سخت و حجم بیشتر شعله و با تلاش آتش نشانان و در یک عملیات نفسگیر بعد از حدود ۲ ساعت بطور کامل مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی دلیل گسترش سریع حریق را وجود مواد و مایعات قابل اشتعال و سریع الاشتعال انبار شده در محل اعلام کرده و افزود: علت اصلی و منشاء وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی میباشد.

انتهای متن/