عادل نجف زاده نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار آذرباخیش گفت : ایجاد زیرساخت های لازم برای شهرک های تخصصی و صنعتی جدید در شهرستان خوی و شهرهای قطور ، فیرورق ، ایووغلی از اولویت بالایی برخوردار است و باید تصمیمات جدیدی در این خصوص اتخاذ گردد.

وی افزود : با هدف ایجاد امکانات زیربنایی لازم برای متقاضیان سرمایه‌گذاری ، شهرک صنعتی خوی به میزان ۲۵۰ هکتار با تامین زیرساختهای لازم توسعه خواهد یافت.

وی همچنین از راه اندازی شهرک صنعتی تخصصی مبل در ۹۲ هکتار از ارضی تخصیص یافته به بخش صنعت در شهرستان خوی خبر دادند و افزود : ایجاد و گسترش شهرک های صنعتی می تواند از طریق ایجاد تنوع و افزایش اشتغال و درآمد، افزایش ارزش افزوده فعالیتهای کشاورزی، گسترش فرهنگ صنعتی، نقش موثری در توازن و تعادل شهر و روستا و توسعه این شهرستان و استان داشته باشد.

نماینده مردم خوی و چایپاره از ایجاد دو شهرک صنعتی جدید خبرداد و تصریح کرد : در صدد ایجاد ناحیه صنعتی فیرورق برای سرمایه گذاری ویژه در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی و ایجاد اولین شهرک صنعتی تخصصی پوشاک در بخش قطور هستیم و انشالله به دنبال جانمایی های لازم و انجام مراحل کار هستیم.

انتهای پیام/