به گزارش آذرباخیش سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در مراسم اختتامیه دوره توانمند سازی فرماندهان واحد های پیشگامان استان آذربایجان غربی که در پادگان حر خوی برگزار شد ، با اشاره به ظرفیت بالای علمی دانش آموزان گفت : شما دانش آموزان باید مشعل توسعه و نقشه پیشرفت و ترقی آینده کشور را بر قله های موفقیت رسانده و نام ایران اسلامی را بر بام دهکده جهانی علم و صنعت ترسیم نمایید.

سردار شهسواری ایمان به خدا و خودباوری را تنها سلاح پیشرفت کشور دانشت و افزود : شما دانش آموزان باید ایمان را با انس با قرآن و برپایی نماز متبلور کنید تا در مسیر پر پیچ و خم دنیا در امان باشید .

وی افزود : القا نا امیدی و سیاه نمایی در موفقیت های کشور یکی از ابزار های مهم جنگ روانی دشمن بشمار می رود که با روش های متعدد می خواهند مسیر موفقیت ما را ناهموار و دست نیافتنی جلوه دهند.

فرمانده سپاه شهدا در بخش دیگری از سخنان خود در خطاب به فرماندهان واحد های پیشگامان ، آموختن علم و تحصیل را یکی از نعمات الهی برشمرد و خاطرنشان کرد : امروز یادگیری و آموزش برای شما سهل الوصول تر از سال های قبل است و باید از این تنعم الهی نهایت استفاده را نمود.

وی ضمن یادآوری درس بزرگ امام راحل “ما می توانیم” را که به ما آموخت اظهارداشت : باید با تلاش و صبر و بردباری بسیج دانش آموزی را تبدیل به بسیج اساتید و نخبگان آینده کشور کنیم و این امر مهم به دستان شما دانش آموزان باید رقم بخورد.

فرمانده سپاه شهدا در پایان سخنان خود ، به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود : رهبر معظم انقلاب اسلامی در چشم انداز ۴۰ ساله دوم انقلاب چشم امیدشان به شما دانش اموزان بوده و شما را بعنوان امید آینده کشور معرفی نموده است.

لازم بذکر است دوره توانمند سازی فرماندهان واحد های پیشگامان استان آذربایجان غربی با حضور ۱۸۰ نفر از برادران فرمانده واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی در قالب دوره چهار روزه در پادگان حر خوی برگزار شد.

انتهای پیام/