سرهنگ کیومرث پاکدل در گفت گو با خبرنگار آذرباخیش در تشریح جزئیات این عملیات اظهار داشت: به دنبال اطلاع پلیس از حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی سایپا، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و عملیات ویژه توسط عوامل انتظامی شهرستان خوی با همکاری نیروی انتظامی شهرستان سلماس در راستای شناسایی و توقیف انجام شد.

وی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی توسط تیم فنی پلیس بصورت دقیق بررسی و رصد شد افزود: با کنترل محورهای مواصلاتی و اشرافیت کامل در نهایت  خودروی موردنظر شناسایی و سرانجام بعد از تعقیب توسط تیم گشت و کنترل در سه‌راهی ایواوغلی توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیف شده، مقدار ۳۱ کیلو و سیصد گرم تریاک جاسازی شده کشف و دراین‌رابطه ۱ نفر سوداگر مرگ دستگیر شد که برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پدیده شوم مواد مخدر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشأ بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی هست گفت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد نیازمند همکاری همه‌جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.

سرهنگ پاکدل در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات دررابطه‌با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای خبر/