سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم، رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متأسفانه قاتل همسر، خواهرزن و دختر خود را با استفاده از یک قبضه سلاح گرم به قتل رسانیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی با بیان اینکه قاتل در ساعت اولیه قتل دستگیر گردیده اعلام داشت: علت و انگیزه این قتل اختلافات خانوادگی بوده است.

سرهنگ پاکدل با ابراز تأسف از قتل به وقوع پیوسته و توصیه مردم به بالابردن آستانه صبر و تحمل از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت افرادی که سلاح‌های غیرمجاز نگهداری می‌کنند سریعاً موضوع را به ۱۱۰ اطلاع داده تا برخورد لازم با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز صورت گیرد.

وی تصریح کرد: گفت‌وگو با اعضای خانواده راحل مناسبی می‌تواند باشد تا مانع از اختلافات عمیق خانوادگی شده یا در مراحل اولیه و قبل از تشدید، آن را مرتفع سازد.

گفتنی است فرمانده انتظامی شهرستان خوی صبح امروز (شنبه) نیز با اشاره به قتل یک نفر دیگر در این شهرستان گفت: دستگیری قاتل در همان لحظات اولیه در صحنه جرم انجام شد.

 

انتهای خبر/