به گزارش خبرنگار آذرباخیش حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان خوی اظهار کرد: روز بیست‌ودوم مهرماه روز ملی استاندارد است و کنترل کیفی و کمی تولیدات به نفع مردم بوده و هر دو توصیه دین است و اگر رعایت نشوند افراد دچار کم‌فروشی شده و دین اسلام از این موضوع همه را نفی کرده است.

وی با اشاره به بیست‌وششم مهرماه روز تربیت بدنی افزود: به همه افراد به ویژه نوجوانان و جوانان اهتمام به ورزش را توصیه می‌کنم و ورزش آثار بسیار نیکی بر افراد می‌گذارد و ادارات ورزش و جوانان باید بکوشند تا گفتمان ورزش را در جامعه نهادینه کنند چرا که عامل سلامتی و نشاط است.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: ورزش عامل طول عمر، تندرستی، اخلاق نیک، عبادت و پیشگیری از بیماری‌ها است و اگر سلامتی باشد اعتیاد کم شده و صرفه‌جویی در همه حوزه‌های درمانی را شاهد می‌شویم.

قاسم‌خانی تصریح کرد: گسترش ورزش رابطه عکس با مساله اعتیاد و گسترش زندان‌ها دارد.

وی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی ادامه داد: عامل اصلی شروع این درگیری و عملیات رژیم غاصب صهیونیستی است، اقدامات شجاعانه رزمندگان فلسطینی پاسخی به جنایات سالیان طولانی اشغالگران بوده، چرا که اسرائیلی‌ها وحشی‌گری کرده و اعلام می‌کنند نسل فلسطینی‌ها باید نابود شوند.

قاسم‌خانی عنوان کرد: فلسطینیان هر روز تعرض به حقوق هموطنان‌شان را در قدس شاهد هستند و هر روز اسرایی از فلسطینیان گرفته و تحت شدیدترین شکنجه‌ها قرار می‌گیرند.

امام جمعه شهرستان خوی اظهار کرد: امروز جنایتی نیست که رژیم خونخوار و لکه نجس صهیونیستی به آن مبادرت نکرده باشد.

قاسم‌خانی یادآور شد: رژیم صهیونیستی تمامی تلاش خود را به کار بسته تا مظلوم‌نمایی کرده و جای مظلوم و ظالم را در جهان عوض کند و بر جنایات خود سرپوش بگذارد و متأسفانه در سکوت مجامع حقوق‌بشری انواع جنایات را علیه غزه انجام می‌دهند.

وی گفت: صهیونیست‌ها هزاران زن و مرد و کودک را طی ۷۵ سال به طور وحشیانه‌ای به شهادت رسانده‌اند.

قاسم‌خانی تأکید کرد: حماسه شجاعانه جوانان فلسطینی باعث شد ابهت نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی فرو ریخته و شکست بخورند و این شکست غیرقابل ترمیم برای این رژیم منحوس است.

وی ادامه داد: اسرائیل با داشتن سیستم اطلاعاتی پیچیده، شکست سختی در عملیات طوفان‌الاقصی از رزمندگان فلسطینی خورد و رزمندگان از غزه تا عمق ۴۰ کیلومتری رژیم پیشروی کردند.

امام جمعه شهرستان خوی خاطرنشان کرد: نفس‌های رژیم منحوس صهیونیستی به شمارش افتاده است و در داخل اسرائیل نیز با مشکلات سیاسی عدیده‌ای روبرو بوده و در مرحله فروپاشی هستند.

قاسم‌خانی یادآور شد: مهاجرت معکوس صدها هزارنفری اسرائیلی‌ها و فرار و خودکشی سربازان ارتش رژیم صهیونیستی همه نشانگر به پایان آمدن دوران این رژیم منحوس است.

انتهای خبر/