حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت قاسم‌خانی امام‌جمعه خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش با اشاره به عملیات طوفان الاقصی تأکید کرد: عامل اصلی شروع این جنگ خود صهیونیست‌ها هستند چرا که اگر اقدامات وحشیگرانه اخیر آنها را نسبت به فلسطینیان در نظر بگیریم، آنها حق داشتند درس عبرتی با دست خود ملت به آنها بدهد.

وی اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را چنان غافلگیر کرد که موجی از ناامیدی در بین صهیونیست‌ها ایجاد کرد و این اقدام شجاعانه و مبتکرانه مجاهدان فلسطینی، پاسخی آتشین و محکم به افزایش جنایات اشغالگران بود.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی با بیان اینکه همه اصول قدرت رژیم صهیونیستی درهم‌شکسته شد عنوان کرد: شکست رژیم صهیونیستی از ابعاد نظامی و اطلاعاتی یک شکست غیرقابل‌ترمیم و ویرانگر است و بعید است رژیم غاصب با همه کمک‌های غربی‌ها بتواند ضربات عمیق این حادثه به سازه‌های حاکمیتی خود را ترمیم کند.

وی با عنوان این مطلب که دست محور مقاومت در مسائل راهبردی برتر و بالاتر از دشمن صهیونیستی است ادامه داد: نفس‌های رژیم منحوس صهیونیستی به شماره افتاده، پنج انتخابات و پنج دولت موقت ناموفق در عرض پنج سال اخیر، وضعیتشان به‌قدری به‌هم‌ریخته که مقامات خود رژیم نجس اسرائیلی نیز از فروپاشی خبر می‌دهند.

امام‌جمعه خوی با اشاره به اینکه مردم فلسطین از سرزمین خود در برابر نفوذ بیگانه دفاع مشروع می‌کنند تصریح کرد: صهیونیست‌ها می‌خواهند با مظلوم‌نمایی دفاع مشروع گروه‌های مبارز فلسطینی را به نحو دیگر در دنیا مخابره کنند که به حمد و ثنای الهی حتی با کشتن خبرنگاران هم این تصویر وحشی‌گری اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین مقابل چشمان دنیا نقش بسته و جنایات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی هرگز از حافظه بشر پاک نمی‌شود‌ بنابراین از نقشه مظلوم نمایی در دنیا هم ناکام مانده است.

این مقام دینی گفت: نبرد با اشغالگران دیگر محدود به نوار غزه نیست علاوه بر گروه‌های مقاومت فلسطینی، صدای یاری و کمک دولت و ملت کشورهای مسلمان و آزادی‌خواهان جهان از هر گوشه به گوش می‌رسد و فلسطین را در این نبرد تنها نخواهند گذاشت.

انتهای خبر/