فرمانده سپاه خوی در گفتگو با خبرنگار «آذرباخیش» اقدامات رژیم صهیونیستی را نسل‌کشی بیان و افزود: در طول این دهه‌ها، فلسطینیان و مردم بی‌دفاع غزه علاوه بر اشغال و قتل و تجاوز، چندین‌باره با تحریم‌های گسترده و محاصره کامل مواجه بوده‌اند. شرایط اکنون در نوار غزه حاصل خوی وحشیگری رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: اسرائیلی‌ها و حامیان آن‌ها غافلگیر شدند و اصلاً پیش‌بینی نمی‌کردند که مردم فلسطین با وجود اقدامات گسترده‌ برای تضعیف فلسطینیان، این‌گونه قوی در صحنه حضور یابند و با اسرائیل مبارزه کنند.

سرهنگ پاسدار مصطفی آقائی ادامه داد: اسرائیل رفتنی است و با ضربه‌ای که جوانان فلسطینی به پیکره این رژیم سفاک وارد کردند آن را از درون متزلزل و باعث شدند این رژیم موجودیتش را در خطر ببیند.

وی در هشداری به سران رژیم کودک کش صهیونیستی تصریح کرد: آن رژیم جنایت‌هایش را در غزه تمام کند و بداند با کشتن کودکان وزنان و قطع آب، برق، غذا و دارو دیگر نمی‌تواند آتش‌فشان خشم ملت فلسطین و حامیانشان را خاموش کند.

فرمانده سپاه خوی گفت: امروز اسرائیل در برابر جمعی از جوانان دختر و پسر فلسطینی مستأصل شده و نمی‌تواند در برابر آنها کاری از پیش ببرد و این مطلب را همه دنیا حتی خود صهیونیست‌ها می‌دانند این وعده خدا است که اسرائیل از بین خواهد رفت.

سرهنگ آقایی با بیان اینکه محور مقاومت اقتدار پوشالی رژیم را عیان کرد و آن را به سخره گرفت افزود: ظالمین جهان هر چند به‌ظاهر خود را پیروز میدان می‌دانند؛ اما محکوم به ذلت و خواری و شکست هستند، اینان به‌واسطه کثرت ادوات و تجهیزات، خود را صاحبان عالم می‌دانند غافل از این‌که لشکریان خدا به پشتوانه و یاری و نصرت الهی در ادوار مختلف تاریخ دست برتر را داشتند و همیشه پیروزی از آن، آنان است.

این مقام نظامی با یادآوری اینکه همه تحلیل‌گران جهان گفتند اسرائیل شکست مفتضحانه‌ای خورد و کار آن رژیم تمام است تأکید کرد: اسرائیل به دست نیروهای مقاومت در منطقه ریشه‌کن خواهد شد.

فرمانده سپاه خوی گفت: مهاجرت صهیونیست‌ها اخیراً به یک معضل برای این رژیم تبدیل شده است چرا که به این نتیجه رسیده‌اند در سرزمینی که اشغال کرده‌اند اگر بمانند به دست جبهه مقاومت از بین خواهند رفت و این خود زنگ خطری برای ضعف و فروپاشی اسرائیل است؛ بنابراین امروز، فلسطین و مردمان آزاده‌اش بدانند که همه مسلمانان در کنار آنها هستند و آنها را در این مسیر یاری خواهند کرد.

انتهای خبر/