کریم علی‌نژاد فرماندار خوی در حاشیه بازدید از نحوه توزیع بسته‌های یلدایی در گفتگو با خبرنگار «آذرباخیش»  با بیان اینکه برای پاسداشت سنت دیرینه یلدا در شهرستان خوی همه دست‌به‌کار شدند گفت: بسته‌های معیشتی، تنقلات و اقلام موردنیاز شب یلدا توسط  خیران و نهادهای مردمی تهیه شده که بعد از بسته‌بندی با شناسایی نیازمندان هر محله توزیع شد.

علی‌نژاد ادامه داد: در این کار بسیار زیبا خیران، بسیجیان و سپاهیان، نهاد‌های حمایتی از جمله مراکز نیکوکاری کمیته امداد و بهزیستی و هلال‌احمر شهرستان خوی دخیل بودند و بیش از ۹ هزار ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و در بین نیاز‌مندان و خانواده مددجو تا آخر آذرماه یعنی شب یلدا در حال توزیع هستند.

وی افزود: انواع مواد خوراکی و غذایی از مهم‌ترین اقلام این بسته‌هاست که برای تهیه آن‌ها بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار خوی تصریح کرد: برای تهیه این بسته‌ها پویش‌های یلدای مهربانی، طرح یلدای مهدوی و مهر یلدایی و یلدا نه در شهرستان خوی اجرا شد.

این مقام مسئول تشریح کرد: در اجرای طرح یلدای مهربانی‌ خیران نیک‌سرشت ۲۰ مرکز نیکوکاری خوی ۲ هزار بسته معیشتی را به همراه پخت بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در میان مددجویان این نهاد توزیع کردند.

انتهای خبر/