حسن نصرالله پور شهردار خوی در گفتگو با خبرنگار «آذرباخیش» با اشاره به حادثه جان‌سوز بالگرد و شهادت رئیس‌جمهور مردمی و همراهان افزود: خبر تلخ و دردناک حادثه بالگرد و در پی آن شهادت خادمین ملت در این حادثه باعث تأسف و تألم مردم ایران و آزادی‌خواهان جهان شد و ملت شهیدپرور ایران را بسیار متأثر کرد.

شهردار خوی گفت: امروز نتیجه زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شهید والامقام آیت‌الله رئیسی و هیئت دولت در حوزه دیپلماسی، اقتصادی، عمرانی و محرومیت‌زدایی آشکار و بر همگان عیان است.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری یکی از کمربندی‌ها بنام شهدای خدمت از طرف شهرداری خوی پیشنهاد و توسط شورای شهر تصویب شد اظهار داشت: در پی شهادت خادم‌الرضا، رئیس‌جمهور انقلابی و همراهان ایشان و به‌پاس قدردانی از زحمات ارزنده و یادبود این شهدا، پیشنهاد نام‌گذاری کمربندی جدید پشت نمایشگاه اتومبیل به نام شهدای خدمت انجام و تصویب شد.

نصرالله پور افزود: این نام‌گذاری‌ها موجب زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره و خدمات مخلصانه چهره‌های شاخص و جهادی انقلاب ازجمله رئیس‌جمهور محبوب و مردمی در اذهان عمومی باقی‌مانده و نسل‌های بعدی نیز شناخت بیشتر و بهتری از این خادمان ملت پیدا خواهند کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: امروز مجموعه شهرداری و شورای شهر خوی با تمام توان بر توسعه و آبادانی شهر خوی قدم برمی‌دارد و اقدامات فاخری در حوزه عمران، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و غیره صورت‌گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شاهد تحول عظیمی در شهر خوی هستیم ادامه داد: نهضت مسیرگشایی، آسفالت‌ریزی و ایجاد کمربندی‌ها و خیابان‌های جدید در شهر خوی موجب شده تا مردم خوی به‌راحتی در هر کوچه و محله‌ای شاهد عملیاتهای عمرانی این شهرداری باشند.

شهردار خوی گفت: کمربندی شهید سلیمانی، کمربندی پشت پارک ملت، کمربندی پشت نمایشگاه‌های اتومبیل، خیابان ۳۰ متری امتداد شیخ نوایی از جمله پروژه های فاخری است که هم در حوزه ترافیک و هم در توسعه شهر تاثیر بسزایی خواهند داشت.

انتهای خبر/