مراسم سومین روز درگذشت سردار هادی الهیارلو عصر امروز با حضور سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مصلح و سایر مسئولان انتظامی و نظامی استانی و شهرستان خوی برگزار شد.

 

به گزارش آذرباخیش ، معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد مشترک کل نیروهای مسلح با بیان اینکه غرب می‌خواهد امروز انقلاب اسلامی را پیش چشم جهانیان نابود کند، گفت: آن‌ها از عوامل خود مانند داعش استفاده کرده‌اند و در منطقه جنگ نیابتی به راه انداخته‌اند و این نفوذی است که استکبار جهانی ایجاد کرده است؛ آن‌ها امروز دست به جنگ نیابتی زده‌اند و عوامل نفوذی خود را در منطقه سامان داده‌ و ضایعات بزرگی را به‌وجود آورده‌اند.

 

وی تصریح کرد: امروز دشمن در داخل هم سعی دارد از عوامل نفوذی خود استفاده کند تا وحدت ملت ایران اسلامی را خدشه‌دار کند؛ ما باید در این عرصه هوشیار و بیدار باشیم و همانطور که شهدای ما با اخلاص، راه انقلاب را پیش بردند، ما هم به رسالت خود عمل کنیم.

 

سرلشکر ایزدی با تاکید بر تاثیرِ حضور مردم در تمام صحنه‌ها، خاطرنشان کرد: اگر ما بیدار، هوشیار، بصیر و در صحنه باشیم مشکلات یکی پس از دیگری رفع خواهد شد و ما به سوی تمدن نوین اسلامی با اتکا به معنویت پیش خواهیم رفت.

 

سر لشکر ایزدی  اظهار داشت سردار هادی الهیارلو از پاسداران اولیای الهی بودند که با کارنامه درخشانی که این بزرگوار داشت ثابت کردند که فریاد انقلاب اسلامی خیلی رساتر از انقلابهای دیگر در جهان می باشد.

 

وی گفت انقلاب اسلامی از چنین شخصیتهایی برخوردار بود که به لطف جانفشانی های امثال سردار الهیارلوها  از خود نشان دادند در آرامش و امنیت در ایران اسلامی در حال زندگی هستیم

 

انتهای پیام/