به گزارش آذرباخیش  ، امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اداری با حضور در مسجد ۱۴ معصوم مناطق باغ متولی و پنج تن آل عباء با مردم این مناطق دیدار و گفتگو نمودند.

 

در این دیدار صمیمی که با حضور اقشار مختلف مردم منطقه برگزار شد امام جمعه خوی با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان اظهار داشت: باید در بخش های مختلف مسائل، مشکلات و نیازمندی های شهرستان جمع بندی و الویت بندی شوند.

 

وی در ادامه یکی از مشکلات شهرها را سکونت گاه های غیر رسمی عنوان کرد و افزود: با توجه به مهاجرت روستاییان به شهرها سکونت گاه های غیر رسمی در حاشیه شهرها شکل گرفت و با توجه به محرومیت این مناطق باید امکانات شهر نیز به این مناطق گسیل یابد.

 

سیدمحمد عابدی فرماندارخوی نیز در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج و شکست شجره خبیثه داعش در منطقه، توانمند سازی مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر را جز الویت های شهرستان و ستاد باز آفرینی شهری عنوان کرد و افزود: باید زیر ساخت های لازم در این مناطق جهت رفاه حال شهروندان فراهم شود.

 

فرماندارخوی در ادامه با اشاره به اهتمام و توجه ویژه دولت به اشتغال زایی در جامعه اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال دولت تدبیر و امید از صندوق ذخیره ارزی اعتباری برای اشتغال زایی در سطح کشور تخصیص داده است.

 

در ادامه پس از استماع نظرات مردم و ارائه توضیحات توسط مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط, فرماندارخوی دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر نمود.

 

 

انتهای پیام/