۱۱ مورد حوادث جاده ای با ۱۵ مصدوم ، ۴ مورد سقوط از کوه ، ۱ مورد سوختگی و ۲۱ مسمومیت .از جمله حوادثی بودند که تکنسین های اورژانس ۱۱۵ خوی در روز سیزده فروردین با آنها درگیر بودند.

 

مسئول مرکز فوریتهای پزشکی دانشکده علوم پزشکی خوی در گفتگو با آذرباخیش  با اعلام این خبر گفت آمار مصدومان و حوادث جاده ای امسال نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

 

اسد پور کل ماموریت های انجام شده توسط تکنسین های  فوریتهای پزشکی ۱۱۵ خوی تا ساعت ۲۳ شب گذشته در روز سیزدهم فروردین  ۴۲ مورد میباشد که از این تعداد ماموریت به تفکیک نوع ۱۱ مورد حوادث جاده ای با ۱۵ مصدوم که مصدومان به بیمارستان انتقال یافتند و ۴ مورد سقوط، ۱ مورد مسمومیت، ۱ مورد سوختگی و ۲۱مورد مسمومیت میباشند.

 

مسئول مرکز فوریتهای پزشکی دانشکده علوم پزشکی خوی در ادامه از یک مورد فوت  و یک مسمومیت در یکی از چادرهای گردشگران  نوروزی در شهر فیرورق خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر از مسافران در چادر خود بدلایل نامعلوم فوت شده بود که با انتقال جسد به پزشک قانونی علت فوت نیز مشخص خواهد شد و فرد مسموم شده جهت درمان به اورژانس انتقال یافت.

 

 

سعید اسد پور گفت : بیشترین آمار حوادث جاده ای مربوط به محور خوی چایپاره اعلام کرد که ناشی از عدم توجه به علایم و نکات ایمنی می باشد .

 

در پایان مسئول مرکز فوریتهای پزشکی دانشکده علوم پزشکی خوی ازشهروندان خواست تا  خط ١١۵ را برای شوخی و خنده اشغال ننمایند تا نیروهای خدوم اورژانس بصورت کامل خدمت رسانی نمایند و استرسی برای رسیدن به حادثه ای که بصورت ساختگی گزارش شده است نداشته باشند.

 

انتهای پیام