بیست ونهمین سالگردارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم وبا حضور مسئولین درحسینه شیخ نوایی خوی برگزارشد.

 

به گزارش آذرباخیش  ، حجت الاسلام حسینی استاد حوزه و دانشگاه ،  در سخنانی  با اشاره به شخصیت والای حضرت امام(ره) ، ایشان را یکی از شخصیت های بی بدیل تاریخ نامید که نقش مهمی در تحولات عصر حاضرایفا کرد.

 

وی با بیان اینکه  زنده نگه داشتن یاد امام از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در تثبیت نظام موثر است افزود : عظمتی که ما داریم از عظمتی است که امام راحل به جامعه ارزانی داشته  است .

 

سخنران این مراسم تصریح کرد : ایام الله ۱۴خرداد و سالگرد رحلت حضرت امام(ره) و قیام خونین ۱۵خرداد بهترین زمان و فرصت مناسب برای تبیین و ترویج اندیشه های امام (ره) و انتقال آرمان های  آن حضرت به دنیا و آزادی خواهان جهان است.

 

وی تصریح کرد: بیداری اسلامی که امروز در منطقه حاکم است در تمامی کلمات و سخنان امام خمینی (ره) در دوران رهبری ایشان وجود دارد، امام (ره) این وقایع را با نگاه توحیدی پیش بینی کرد و سقوط دولت های حاکم و فاسد عربی را به مسلمانان بشارت داد.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در آیین سالگرد ارتحال ملکوتی امام امت (ره) افزود : ملت مسلمان و ولایت محور ایران اسلامی بار دیگر با بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) وفاداری خود را به ارزشهای انقلاب اسلامی نشان داده و با ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/