سرهنگ پاسدار هادی پاشایی در گفت و گو با خبرنگار آذرباخیش با اعلام این خبر افزود : همزمان با رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج ۱۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی این شهرستان مشغول خدمات رسانی و عملیات‌های عمرانی و سازندگی هستند.

 

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته گفت : دانشجویان دانشگاهها و مراکز اموزش عالی شهرستان خوی به استعداد ۲۰۰ نفر همزمان با آغاز رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج به شوق خدمت خالصانه به محرومین و فقرا در مناطق روستایی ، جذب گروههای جهادی شده اند که در قالب ۱۲ گروه سازماندهی و جهت انجام خدمات در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی،بهداشتی و آموزشی بکار گیری شده اند.

 

وی گفت: اردوهای جهادی فرصتی برای تمرین خدمت و خودسازی برای دانشجویان است و دانشجویان انقلابی فرمان آتش به اختیار رهبری را در اردو های جهادی معنا می کنند و اجرای این فرمان امام خامنه ای(ره) به معنای انجام خدمت بی منت و مضاعف در عرصه ای است که مورد غفلت مسئولین قرار گرفته و خللی ایجاد کرده است.

 

پاشایی از احداث چهار باب خانه محروم با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه شهرستان خوی خبرداد و ایتام را از اقدامات مهم گروههای جهادی بسیج دانشجویی در این رزمایش عنوان کرد که این پروژه ها تا پایان شهریور تحویل خانواده ها خواهد شد.

 

وی مراحل مختلف عملیات عمرانی اعم از تخریب، آواربرداری و پی کنی، پی ریزی و دیوار چینی و نازک کاری، سیم کشی را بر عهده گروه های دانشجویان بسیج دانشجویی دانست که به حول قوه الهعی در حال انجا می باشد.

 

مسئول بسیج دانشجویی سپاه شهرستان خوی وجه تمایز امسال فعالیت های گروه های جهادی، را پای کار آمدن مسئولین شهرستانی و خیرین محلی، کارکنان و اساتید دانشگاه دانست و اظهار داشت : اعتبار ریالی احداث این سه باب خانه محروم مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بوده که فقط ۳۰% آن توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و قرارگاه جهادی خدمت رسانی کشور به صورت نقدی تامین شده و مابقی با پیگیری های دانشجویان از دفتر نماینده محترم مجلس، دکتر کبیری و خیرین محلی، اساتید و کارکنان دانشگاهها جمع آوری شده است.

 

پاشایی در ادمه به خانه محروم واقع در پشت شهانق اشاره کرد و گفت : این خانه با حضور مفرد معاون سازمان بسیج دانشجویی کشور، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان خوی و ریاست کمیته امداد امام خمینی خوی و ریاست دانشگاه پیام نور واحد خوی همزمان با آغاز رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج افتتاح شد.

 

وی همچنین از دو باب خانه محروم روستاهای قوردیک سفلی و بلجوک خبرداد و گفت : این دو خانه نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰% در هفته دفاع مقدس افتتاح و به محرومین و نیازمندان تحویل داده خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/