رئیس کمیته امداد خمینی (ره) شهرستان خوی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ؛ با بیان اینکه سال گذشته ۱۲۰۰ بسته ویژه شب یلدا بین نیازمندان توزیع شده بود اظهار داشت: امسال بنا داریم با همکاری و همت خیرین و مردم نوع دوست شهرمان ۱۵۰۰ بسته ویژه شب یلدا بین نیازمندان توزیع نمائیم .

 

 

قادر ولی نژاد همچنین اظهار داشت : با عنایت به اینکه خانوارهای بی بضاعت و کم توان تحت پوشش نهاد های حمایتی و نیز خانواده هایی که از بیمار ی های صعب العلاج  رنج می برند از تامین و فراهم نمودن وسایل شب یلدا ناتوان هستند، نه تنها نمی توانند از وجود چنین آیین هایی نهایت استفاده را برده بلکه این مراسم ها به نوعی بازآفرینی حس نا امیدی و بروز بار روانی بر دوش آنها می نماید.

 

 

این مقام مسئول با اظهار امیدواری از سوی اصناف ،کسبه مومن و خیرین افزود: امیدواریم امسال نیز با کمک این دوستان به یاری این قشر از خانواده های محروم شتافته و شادی هایشان را با این خانواده ها تقسیم نمایند.

 

 

ولی نژاد یاد آورشد: به منظور بهره مندی از اعانات و مساعدت های سخاوتمندانه اتحادیه های محترم اصناف و خیرین نوع دوست در قالب کمک های نقدی و کالایی از جمله شرینی ، آجیل و میوه شماره حساب کمیته امداد خوی نزد بانک ملی : ۰۱۰۴۹۷۶۹۴۵۰۰۷ آماده دریافت کمک ها می باشند .

 

 

انتهای پیام/