گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش به نقل از اروم نیوز  سردار سلیمانی در مراسم تجمع بسیجیان پایگاه ثارالله ارومیه، اظهار داشت: دغدغه‌ها و مطالبات بسیجیان در راستای اعتلای بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی، افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب و توصیه جوانان به پرداختن به وجوه مختلف بیانیه، وظیفه بسیجیان را سنگین کرده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، عنوان کرد: چهل سال دوم انقلاب با اقتدار، عظمت و سینه افراشته آغاز شده است. هرچند دشمنان جهان اسلام در تلاش برای کند کردن حرکت مردم هستند اما همچنان که در چهل سال اول در این مسیر موفق بودیم، بار دیگر کامیابی‌ها ازآن مردم ایران و خفت و خواری دشمن افزایش خواهد یافت.

وی، ادامه داد: تمام مشقت‌ها و تلاش‌ها بسترسازی برای ظهور حضرت حجت(عج) است.
سردار سلیمانی، ابراز داشت: مدیریت الهی ولایت فقیه باعث شده تا نصرت الهی همراه ما باشد و پیروزی‌ها به ملت ایران اسلامی برسد.

وی، تاکید کرد: فشاری که دشمن در طول سال‌های گذشته و به خصوص پس از تحولات در آمریکا، بخاطر اعتلای الگوی انقلاب اسلامی و تکمیل مرحله دولت سازی که منجر به ورود به مرحله تمدن نوین اسلامی می‌شود، است که پایان دهنده چپاول‌گری ها و سلطه‌گری استکبار خواهد بود.

سردار سلیمانی، گفت: عوامل تفرقه انگیز در دوران مختلف مانع سرعت گرفتن حرکت انقلاب اسلامی در سایر کشورها شده ولی شاهد هستیم که کشورهای آزادی‌خواه با الگوگیری از ایران اسلامی موفقیت‌های جدی دارند و در نتیجه جبهه انقلاب با امکانات و توانایی‌های مادی و دارایی‌های اندک نسبت به دشمن توانسته‌اند پیروز میدان مبارزه باشند.

وی، افزود: تمام تلاش دشمن برای مقابله با ملت ایران نشانه اقتدار و ثبات قدم مردم در گام دوم انقلاب است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، خاطرنشان کرد: ما با اتکا به ظرفیت مردمی و جوانان توانسته‌ایم قلل فتوحات را طی کنیم. هرجا به مبانی انقلاب اسلامی، توسل به بیانات رهبر انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت چنگ انداختیم، نتیجه آن چیزی جز پیروری نبوده است.

وی، تصریح کرد: تمام موفقیت‌ها ریشه در دوران دفاع مقدس دارد که فرهنگ ایثار و شهادت طلبی را به مردم آموخته است.

سردار سلیمانی، ادامه داد: حتی انگلستان به عنوان کشور مدعی پیشرفت و ترقی دارای حکومت دیکتاتوری است که ملکه می‌تواند مجلس را تعطیل کند اما ایران اسلامی حتی یک روز هم مجلسش تعطیل نشده و با انتخابات متعدد و دارا بودن قانون اساسی مترقی جایکاه واقعی حکومت مردمی را به جهان نشان داد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به توانمدی‌های کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: ما از لحاظ زیرساخت و منابع طبیعی هم غنی هستیم و ۷ برابر متوسط دنیا ثروتمندیم، این امیددهی و باور به اصل ما می‌توانیم را باید انجام دهیم.

وی، اضافه کرد: بسیج وظیفه دادن روحیه امید و آرامش برای رسیدن به نقطه تعالی و قدرتمندی را دارد.

سردار سلیمانی، اذعان داشت: با وجود تبلیغات سنگین و تهدیدات دشمن در عرصه جنگ فرهنگی، امروز موفقیت‌های بزرگی را شاهد هستیم که در عرصه‌های مختلف رخ می‌دهد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، تاکید کرد: پدیده اربعین پدیده تمدن نوین اسلامی است و به یکی از نمادهای وحدت تمام ادیان تبدیل شده که مغناطیس امام حسین(ع) عامل تمام این مبانی است.

وی، افزود: اتحاد و همدلی مردم ایران در مواقع بحرانی نظیر سیل و زلزله و نیز در روزهای خاص انقلابی نظیر راهپیمایی‌ها برای تمام دنیا مثال زدنی است.

سردار سلیمانی، تصریح کرد: امروز پایگاه‌های مقاومت بسیج باید به تناسب نیازهای محل و نیازهای ویژه مردم آن منطقه نظیر تشکیل گردان‌های فضای مجازی و خدمات دهی به مردم محروم، تقویت فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت پیش بروند.

وی در پایان عنوان کرد: با حمایت از پایگاه‌ها و مهیا کردن بستر نوآوری و خلاقیت در صدد ارتقای سطح فعالیت پایگاه‌ها هستیم.

انتهای پیام/