به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش : دکتر شهسوار معاون صنایع کوچک شهرکهای صنعتی استان آ.غربی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر قشر کارگر را چرخاننده چرخ اقتصاد در کشور دانست و افزود : کارگران سرداران سازندگی امروز در صحنه مبارزه اقتصادی هستند و این قشر زحمت کش در حال تلاش هستند تا بحرانها و تحریمهای اقتصادی در کشور احساس نشده و موانع پیشرفت اقتصادی و تولیدات داخلی توسط مبتکرین این قشر از سر راه تولیدکنندگان داخلی برداشته شده و از کشورهای دیگر بی نیاز شویم.

وی گفت :امروز در صنعت باید قوی شویم تا بتوانیم تحریمهای ظالمانه را پشت سر بگذاریم اگر از نظر اقتصادی به ظرفیتهای داخلی متکی نشویم و به ابتکارات خلاقان و مبتکران ایمان نیاوریم شکست خورده ایم و همواره محتاج بیگانگان خواهیم بود پس لازمه ی مستقل و بی نیاز شدن اقتصاد ما قوی شدن در صنعت می باشد.

نایب رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری و کارخانجات سیمان استان آ.غربی با تاکید بر اقتصادی اسلامی اظهار داشت : اقتصاد ما باید دارای ویژگی های اسلامی باشد که امروزه متاسفانه از این اصل غافل شده ایم و چنانکه شاهدش هستیم اقتصاد امروز در شان ملت شریف ایران اسلامی نمی باشد و هنوز از شاخصهای رو به رشد جهانی فاصله داریم.

دکتر شهسواری به حضور سپاه پاسداران در عرصه های سازندگی و اقتصاد گریزی زد و تصریح کرد :سپاه سالهاست در این زمینه ورود پیدا کرده است و تلاشهای مستمری در زمینه پرورش نخبه، حمایت از مبتکرین و تولیدات داخلی و همچنین محرومیت زدایی از طریق حمایت از مشاغل کوچک و زود بازده و در سطح کلان از کارخانجات و صنعت داشته است که موفقیتهای بسیاری نیز در زمینه اقتصاد مقاومتی با اجرای این طرح ها توسط سپاه حاصل شده است بنابراین سپاه پاسداران می تواند بازوی اقتصاد مقاومتی دولت تدبیر و امید شود.

علی ولیلو  از دیگر سخنرانان این مراسم گفت : انقلاب یک واقعیت است و برای تحقق آن، نیروها و عوامل واقعی و عینی لازم است. زمینه‌های یک انقلاب تا وقتی در عینیت مورد بهره‌برداری واقع نشود، نمی‌تواند این حرکت را تحقق بخشد. نیروی اصلی و حقیقتی عمل‌کننده و ایجاد‌کننده انقلاب، مردم و توده‌های جامعه هستند. اگر مردم نخواهند، انقلابی محقق نخواهد شد. اما مردم، آحاد پراکنده‌ای هستند که به محوری جامع و قوی، برای وحدت حقیقی و واقعی نیاز دارند. اینجاست که رهبری یک انقلاب، به‌عنوان یکی از عوامل مهم که اهمیت و تأثیر سایر عوامل هم تا حدود زیادی وابسته بدان می‌شوند، اهمیت خود را نشان می‌دهد.

گفتنی است در پایان این مراسم از بسیجیان برتر در جشنواره استانی اختراعات و ابتکارات بسیج کارکنان و کارخانجات سپاه شهرستان خوی تجلیل شد.

انتهای پیام/