به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش در پی شیوع ویروس کرونا و خطر ابتلا همشهریان در طیف گسترده به این ویروس و لزوم ضدعفونی اماکن عمومی دانشجویی بسیجی دانشگاه آزاد خوی این بار در قالب قرارگاه جهادی همپای مدافعان حریم سلامت در اقدامی خودجوش معابر و اماکن عمومی در شهرستان خوی را همه روزه گندزدایی و ضدعفونی میکنند.

رئیس دانشگاه ازاد خوی در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش از سازماندهی ۲ تیم دانشجویی در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا با همکاری دانشکده علوم پزشکی خوی و بسیج دانشجویی این شهرستان خبرداد و افزود : در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس ناشناخته و کمک به همشهریان ، دانشجویان بسیجی هر روز بصورت شبانه و روزانه اقدام به ضد عفونی و گندزدایی معابر و اماکن پرتردد می کنند .

مهدویان تصریح کرد: تا به امروز محیط بیش از ۵۰ نهاد دولتی ضد عفونی شده است و بزودی تمام ادارت این شهرستان سم پاشی و گندزدایی خواهد شد .

وی با توصیه نکات بهداشتی به همشهریان گفت : برای حفظ سلامتی خود و دیگران باید در خانه بمانیم و تا جایی که ممکن است از تردد در اماکن پر جمعیت خودداری کنیم.

محمد محمد زاده مسئول بسیج دانشجویی شهرستان خوی نیز گفت : با تهییه مواد لازم از دانشکده علوم پزشکی خوی تا شکست ویروس کرونا به کار جهادی خود ادامه خواهیم داد.

دانشجویان بسیجی شهرستان خوی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا

انتهای پیام/