حجت الاسلام شکوری سید رضی شکوری در گفتگو با آذرباخیش  با ابراز خرسندی از ترویج همدلی و نوع دوستی در قالب رزمایش کمک مومنانه در شهرستان خوی اظهار داشت : در قرآن کریم و سیره ائمه اطهار همواره کمک و یاری از هم نوع سفارش فراوانی شده است که اجرای این عمل واجب خود برکات فراوانی از جنبه فردی و اجتماعی برای انسانها داردکه بزودی ان شاءالله شاهد این برکات در جامعه خواهیم بود.

امام جمعه خوی گفت : رزمایش کمک مومنانه که در راستای اجرای منویات رهبری توسط سپاه و اقشار مختلف مردم در حال انجام است روح ایثار و انفاق جامعه ی دینی ما را در مقابل دیدگان همه خصوصا جامعه از هم گسیخته و به ظاهر متمدن غرب به نمایش گذاشته است.

وی افزود : رزمایش کمک مومنانه ، ایثار و فداکاری مردم در روزهای سخت را به نمایش گذاشت  و این رزمایش که در پی آسیب های ایجاد شده از شیوع ویروس کرونا در حال انجام است حرکت بسیار خوبی در جهت ترویج کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده ی جامعه در حال و آینده می باشد و چه خوب است که این حرکت ادامه دار نیز باشد تا بلکه دیگر هیچ نیازمندی در سطح جامعه باقی نماند.

حجت الاسلام شکوری در پایان با بیان ویژگیهایی که جامعه ی همدل دارد با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران و اقشار مختلف مردم که در این رزمایش شرکت کردند از خداوند متعال نزول رحمتش را در جامعه خواستار شد‌.

انتهای پیام/