به گزارش آذرباخیش سید محمد عابدی فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری از کرونا ویروس شهرستان خوی صبح امروز سه شنبه ۱۰ تیر با اشاره به وضعیت شهرستان و شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: با توجه به عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی متاسفانه آمار مبتلایان افزایش یافته است و وضعیت شهرستان قرمز می باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در ادامه از اعمال محدودیت های جدید برای کنترل شیوع بیماری کرونا خبر داد و افزود: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان محدودیت های جدید از امروز اعمال خواهد شد و دستگاه های مسئول بر این محدودیت ها نظارت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مردم نیز در صورت مشاهده عدم رعایت محدودیت ها از جمله برگزاری مراسم عروسی، تولد و ترحیم در اماکن عمومی و خصوصی ازجمله خانه باغها مراتب را به تلفن ۱۱۰ گزارش نمایند.

فرماندار خوی در تشریح محدویتهای جدید کرونایی گفت : تمامی مراکز آموزش عالی، حوزه های علمیه، فنی و حرفه ای، زبان سراها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سر پوشیده، اماکن متبرکه، مساجد و مصلی ها، آزمونهای حضوری، ورزشهای پر برخورد، قهوه خانه ها، چایخانه ها، سایر مراکز تفریحی، باغ وحش و خانه های بازی و میدان دواب به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و همایش ها به حالت تعلیق در آمده و برگزاری مراسم عروسی، تولد و ترحیم در اماکن عمومی و خصوصی ازجمله خانه باغها به هر عنوان ممنوع میباشد.

کارکنان با سنین بالا، داشتن بیماری های زمینه ای، بانوان شاغل شیر ده، بانوان دارای کودکان سنین مهد کودک در اولویت دور کاری قرار گیرند.

وی همچنین بر لزوم استفاده از ماسک در سطح تمامی دستگاههای اجرایی برای کارکنان و مراجعین به دستگاهها تاکید کرد.

انتهای پیام/