معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی صبج امروز سه شنبه ۲۰ آبان در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش گفت : عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم منجر به افزایش تعداد بیماران و بستری های گرونایی شده است.

حسین عباسی افزود: برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم در این شرایط بصورت جدی خطرآفرین بوده و از مردم درخواست داریم حتما کادر درمان و مسئولین را یاری کنند تا بتوانیم از بحرانی که بوجود آمده است با کمترین تلفات انسانی ناشی از کرونا را پشت سربگذاریم .

فرماندار خوی تاکید کرد: شهرستان خوی بعنوان دومین شهر بزرگ استان بیشترین فوتی های کرونایی را بعد از ارومیه به خود اختصاص داده است  که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد روزهای سخت تری هم در آینده خواهیم بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی نیز در گفتگو با آذرباخیش اظهارداشت : افزایش آمار مبتلایان بیماران کویید۱۹ در این شهرستان  و تعیین بیمارستان آیت الله خویی بعنوان سانتر اصلی مراقبت از بیماران کرونایی در استان با افزایش ۸ تخت درمانی icu تعداد تختهای درمانی مراقبتهای ویژه به ۱۶ تخت افزایش یافت.

دکتر فاطمه مقدم تبریزی گفت : بیماران بدحال کرونایی زیر دستگاه تنفّس مصنوعی یا وِنتیلاتور در حال افزایش است و تنها راه مقابله با این ویروس فعلا رعایت فاصله گذاری اجتماعی خودداری از هرگونه اجتماع و برگزاری مراسمات است.

وی گفت : توسعه خدمات درمانی در بهینه سازی استفاده از ظرفیت ها، کمک شایانی خواهد نمود و شاهد ارائه خدمات بهتری به احاد جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/