به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “آذرباخیش”  پس کش و قوس های فراوان که بعد از اعلام نتایج شمارش آرای نامزدهای ششمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر خوی که تحت عنوان “آگهی نتایج انتخابات” در تاریخ ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ از سوی فرمانداری ویژه شهرستان خوی منتشر شد ، تعدادی از نامزدها نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض نموده و این اعتراضات منتهی به بازشماری آرای صندوق های اخذ رای شد .

ادامه اعتراضات موجب شد ؛ بازشماری آراء در حوزه انتخابیه شهر خوی طی ۲ مرحله انجام پذیرد . به این نحو که در مرحله اولِ بازشماری تعداد ۱۰ صندوق و در مرحله دوم کلیه صندوق های اخذ رای در این حوزه انتخابیه بازشماری شد و نهایتا لیست ثانویه ای از این بازشماری ها در فضای مجازی شهر خوی که بیانگر تغییرات قابل توجه در آرای برخی از نامزدها و همچنین تغییر رتبه تعدادی از کاندیداها را در پی داشت.

اما امشب ۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ حدود ساعت ۲۱:۰۰ و تنها ۱۰ روز مانده به آغاز رسمی ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در کل کشور ، آگهی نتیجه قطعی و نهایی انتخابات شورای شهر خوی در خروجی پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه شهر خوی قرار گرفت و کلیه نامزدهای انتخابات و همچنین شهروندان خویی را از این بلاتکلیفی نجات داد.

لیست کامل نتایج  قطعی و نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر خوی به شرح ذیر است:

انتهای پیام/