به گزارش اذرباخیش صبح روز پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ همزمان با سایر نقاط کشور مراسم تحلیف اعضای جدید شورای اسلامی شهر خوی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی، اعضای شورای تامین، اعضای دوره ششم شورای شهر و برخی از مدعوین حاضر در محوطه ساختمان شورای اسلامی شهر خوی برگزار شد.

حسین عباسی فرماندار شهرستان خوی ضمن خیر مقدم به حاضرین مراسم و تقدیر از همه ی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و علی الخصوص منتخبین این شورا که در مشارکت حداکثری انتخابات موثر بودند ، اظهار داشت : لازم می‌دانم عرض آغاز سخن به منتخبین مردم در شورای دوره ششم شهر خوی و همچنین سایر منتخبین در شورای شهرهای تابعه و روستاهای سطح شهرستان خوی عرض تبریک داشته باشم که امروز رسما کار خود را آغاز خواهند کرد.
وی از شورای اسلامی شهر به عنوان نهاد مقدس یاد کرد و گفت : امروز ۵ دوره شوراها را طی کردیم و در این مدت زمان تصمیمات بسیاری در راستای توسعه شهر اتخاذ شده و دوره پنجم بدون اغراق نماد همدلی و همزبانی بود.

فرماندار خوی گفت : اکنون بسترهای توسعه باوجود پتانسیل های مختلف در سطح شهر خوی فراهم است لذا باید فرصت های توسعه را غنیمت شمرد و با خرد جمعی و عقل جمعی پتانسیل های بالقوه را بالفعل تبدیل نمایند.

عباسی همچنین انتخاب شهردار را یکی از مهمترین تصمیمات شورای شهر خوی عنوان کرد و افزود : اکنون مردم منتظر هستند تا شورا با خرد جمعی شخصی را که بتواند انتظارات آنان را در توسعه متوازن و همه جانبه شهری برآورد کنند، انتخاب نمایند.

انتهای پیام/