رییس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان خوی در گفتگو با آذرباخیش با اعلام این خبر گفت: برای احداث کلینیک مزبور به مساحت ۳۳۰۰ متر مربع ، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده و هم اکنون با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی آماده افتتاح می باشد.

دکتر فاطمه مقدم تبریزی به پیشرفت فیزیکی این کلینیک اشاره کرد و اظهار داشت: ادامه این پروژه در سال های ۹۷ و ۹۸ با مراحل تکمیل بیمارستان های امام خمینی(ره) و آیت الله خویی(ره) تداخل پیدا کرده بود که در کنار این دو بیمارستان، می بایست برای این پروژه هم اعتبارات مستقل دیگری را اخذ می کردیم و در آن بحبوحه، جذب اعتبار برای کلینیک سرطانی بسیار مشکل بود که به یاری خداوند به مشکلات فایق آمده و اکنون این مرکز به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه به تشریح سایر پروژه های افتتاحی دانشکده علوم پرشکی خوی در هفته دولت سال جاری پرداخت و تصریح کرد: در هفته جاری علاوه بر کلینیک سرطان، مراکز خدمات جامع سلامت اکبرآباد، یزدکان، اورژانس ۱۱۵ دیزجدیز و مرکز ۱۱۵ بین جاده ای قبله لیق نیز افتتاح خواهند شد.

مقدم، با اشاره به پیگیری ماده ۲۳ مرکز جامع سلامت شبانه روزی ایواوغلی گفت: مرکز جامع سلامت پسک نیز در حال احداث و تکمیل می باشد.

انتهای پیام/