به گزارش آذرباخیش همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ، همایش ” اجتماع حماسی و نمایش اقتدار ” با حضور بسیجیان، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان خوی برگزار شد.

امام جمعه شهرستان خوی در این همایش بسیجیان را به مرزبانان بین حق و باطل توصیف کرد و افزود :  بصیرت  و دشمن شناسی از شاخصه های مهم یک بسیجی است تا بتواند با تکیه برسلاح ایمان مرزبان حق بر علیه باطل باشد.

وی افزود : حضور آگاهانه بسیج در عرصه های جنگ نرم و سخت یک امر حیاتی می باشد و در این راه باید با تمام توان ، خود را به قله های علم و دانش برسانیم.

حجت الاسلام قاسم خانی انقلاب اسلامی را کشتی نجاتی برای مسلمین دانست و اظهارداشت : بسیج یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است که با سوار بر کشتی نجات و تکیه بر ایمان استوار و ولایت پذیری راه را برای پیشرفت و رشد و تعالی این مرز و بوم هموار نموده است.

در ادامه این همایش فرمانده سپاه شهرستان خوی با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج به دستاوردهای بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود : نقش بسیج در آبادانی و پیشرفت کشور در عرصه سازندگی مثال زدنی می باشد.

سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علائی بسیج را حلال مشکلات دانست و خاطر نشان کرد : ورود این نیروی مردمی و الهی در تمامی عرصه ها قطعا همراه با خیر و برکت خواهد بود به طوری که در طول هشت سال دفاع مقدس از یک آزمون سخت توانست با موفقیت قله های پیشرفت را طی نماید.

انتهای پیام/