حجت رستمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوی در گفت و گو با آذرباخیش گفت ؛ ساعاتی پیش بر اثر مه آلود بودن هوا و لغزندگی جاده چندین خودرو در ۵ کیلومتری خوی دچار حادثه شد.

وی گفت : به دنبال این حادثه فرماندار و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان اعم از هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در محل حادثه حضور یافته و از نزدیک روند امدادرسانی حادثه دیدگان را ارزیابی و مدیریت کردند.

رستمی علت این حادثه را عدم رانندگی صحیح در شرایط مه آلود عنوان کرده و افزود : شهروندان حتما قبل از سفر وضعیت راه ها و هواشناسی را کنترل و از از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوی در پایان از همشهریان و رانندگان عزیز خواست در صورت مشاهده حوادث و نیاز به امدادرسانی با شماره تلفن ۱۱۲ هلال احمر (ندادی امداد) تماس بگیرند.

هشدار پلیس به رانندگان در جاده های برفی و مه آلود شهرستان خوی

سرهنگ سید جلیل موسوی فرمانده انتظامی شهرستان خوی نیز در گفت و گو با آذرباخیش ضمن اعلام این خبر ، افزود : بدلیل پدیده مه در جاده‌های این شهرستان مخصوصا در محور خوی به ماکو و کاهش دید رانندگان در این وضعیت ، ضمن کاهش سرعت در رانندگی باید از چراغ روشن در حین تردد به منظور دیده شدن و پیشگیری از تصادف استفاده کرد.

وی همچنین از مردم خواست از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند و در صورت تردد قوانین و مقررات را بیش از پیش رعایت کنند.

گفتنی است از صبح امروز در محور خوی به ماکو و بالعکس بدلیل پدیده مه شدید چندین سانحه تصادف رخ داده است.

انتهای پیام/