به گزارش آذرباخیش حسین عباسی فرماندار خوی در این مراسم با اشاره به توسعه زیر ساختهای حوزه سلامت این شهرستان گفت :  در دهه فجر امسال ۲۲ پروژه شامل ( ۱۶ خانه بهداشت ، ۴ مرکز خدمات جامع سلامت و ۲ پایگاه سلامت شهری ) در قالب طرح های محرومیت زدایی در حوزه بهداشت شهرستان خوی کلنگ زنی و شروع به ساخت خواهد شد که ۵ پروژه آن امروز در بخش مرکزی خوی کلنگ زنی شد.

عباسی اعتبار لازم برای پروژه های فوق را حدود ۵۱۸ میلیارد ریال بیان کرد و افزود با توجه به مشکلات و تنگناهای اقتصادی در کشور تخصیص این اعتبار در حوزه سلامت را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشان از توجه مسئولین به حوزه سلامت دانست.

وی اظهار امیدواری کرد که با احداث و بهره برداری از این پروژه های بهداشتی در مناطق روستایی بتوانیم گوشه ای از مشکلات مردم با دسترسی آسان به خدمات بهداشتی و درمانی را فراهم نموده و با ایجاد موج امید آفرینی باعث ماندگاری مردم در روستاها بشویم.

دکتر فاطمه مقدم تبریزی رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر برکات و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۳ سال ، خصوصاً در مناطق روستایی را بسیار پررنگ شمرد و از تلاش های مسئولین برای پیگیری ها و اخذ اعتبارات لازم برای احداث این پروژه ها تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/