به گزارش آذرباخیش محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در دیدار با مردم شهر دیزج دیز خوی گفت : شهر خوی از ابعاد مختلف دارای پتانسیل های بالقوه است و می توان این ثروت ها و نعمت های الهی را به ثروت تبدیل کرد.

وی‌گفت : تمرکز و توجه مسئولین استان به پیشرفت و آبادانی است با وجود صد کیلومتر مرز مشترک با ترکیه می توانیم نقش آفرینی در اشتغال و توسعه اقتصاد استان ایفا کنیم.

معتمدیان افزود : وجود زیر ساخت های مناسب ازجمله وجود قطار ، فرودگاه می تواند توان توسعه استان را شتاب دهد.

وی افزود : امسال مجوز پروژه تسویه خانه فاضلاب این شهر اخذ و با توان مضاعف احداث خواهد شد.

معتمدیان با اشاره به شهر دیزج دیز که مهد قالی بافی در استان بشمار می رود افزود : تمام قالی بافان باید تحت چتر حمایت بیمه قرار بگیرند.

معتمدیان یادآور شد : برای تامین سرمایه در گردش جهت اشتغال زایی وام های کم بهره ای برای چرخه تولید اعطا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : به هیچ عنوان کلاس کانکسی در استان نخواهیم داشت باید خانواده ها بدون نگرانی فرزندان خود را به مدارس بفرستند.

وی با اشاره به ایجاد درآمد های مستمر و ثابت از طریق فعالیت های اقتصادی شهرداری ها گفت : باید بسترهای ایجاد درآمدهای ثابت برای شهرداری ها حمایت می کنیم .

معتمدیان با اشاره به کم بود ماشین آلات سنگین برای شهرداری دیزج دیز گفت : سهمیه ماشین آلات نیز بزودی به شهرداری شهر دیزج دیز تعلق خواهد گرفت .

وی همچنین از اختصاص سهمیه جداگانه برای رونق مسکن در شهرستان خوی مخصوصا شهر دیزج دیز خبرداد.

استاندار آذربایجان غربی در دوازدهمین سفر شهرستانی خود صبح امروز ضمن سفر به شهرستان خوی در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نموده و سپس به برای دیدار با مردم شهرهای دیزج دیز ، قطور ، ایواوغلی ، فیرورق عازم این شهرستان ها شد.

انتهای پیام /