به گزارش آذرباخیش محمدصادق معتمدیان عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به میزبانی شهرستان خوی، ضمن قدردانی از میزبانی مردم و مسئولان شهرستان خوی از همراهی امام جمعه و نماینده مردم در مجلس با دوازدهمین سفر شهرستانی نیز تقدیر کرد و گفت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی با اهتمام و عزم جدی نسبت به اجرای مصوبات اقدام نمایند.

وی با اشاره به تدابیر دولت برای مدیریت بهینه مصرف برق از دستگاه های اجرایی خواست تا طبق برنامه تنظیم شده عمل نمایند تا کمترین مشکل برای مردم ایجاد شود.

استاندار آذربایجان غربی افزود: در برنامه تنظیم شده دولت، برای مصارف کشاورزی و صنعتی نیز تدابیر لازم اتخاذ شده که انتظار داریم با اجرای دقیق این برنامه مصارف خانگی دچار کمترین مشکل شوند.

معتمدیان با اشاره به روند جذب اعتبارات سال ۱۴۰۰ توسط دستگاه های اجرایی گفت: انتظار داریم تا زمان پایان مهلت قانونی با کار شبانه روزی و راهکارهای سازمان مدیریت نسبت به جذب اعتبارات اقدام گردد.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه نباید ریالی از اعتبارات برگشت بخورد افزود: پیش از این تذکرات لازم را داده بودیم و برگشت اعتبارات استانی را به هیچ وجه قبول نمی کنیم. دستگاه های متولی باید هر چه سریعتر نسبت به جذب اعتبارات اقدام نمایند.

معتمدیان با اشاره به دستاوردهای مطلوب دوازدهمین سفر شهرستانی به خوی گفت: اجماع ملی، استانی و شهرستانی خوبی برای اجرای مصوبات شهرستان خوی شکل گرفته است. دبیرخانه پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی در استانداری راه اندازی شده و این مصوبات در رده های مختلف مدیریتی بصورت روزانه، هفتگی و ماهیانه پیگیری و گزارش گیری می شود.

انتهای پیام/