به گزارش آذرباخیش ذبیح الله کاظمی فرماندار شهرستان خوی در گفت و گو با خبرنگاران از بهره برداری ۲۷ کیلومتر طرح توسعه راه‌های روستایی شهرستان خبر داد و گفت : ۳۵ کیلومتر راه روستای دیگر نیز در شهرستان خوی در دست اجرا است که با اختصاص اعتبارات لازم تا پایان امسال تکمیل و ۵۴ کیلومتر دیگر از راه‌های اصلی شهرستان در محور‌های مختلف با روکش آسفالت ساماندهی می‌شود.

فرماندار خوی تعریض جاده خوی – قطور رازی بطول ۵۷ کیلومتر را یکی ازمهمترین طرح‌های راهسازی استان دانست و اظهارداشت : این جاده در ۳ قطعه با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود و تا پایان امسال ۲۵ کیلومتر از این محور به بهره برداری می‌رسد.

کاظمی هزینه توسعه و روکش آسفالت راههای روستایی را بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : برای توسعه و تکمیل راه‌های اصلی و روستایی شهرستان خوی بیش از ۶۹۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

وی همچنین از تکمیل پل مهم ارتباطی قیزیل آغل در منطقه صفائیه خوی تا پایان امسال نیز خبر داد افزود : با بهره برداری از طرح‌های بهسازی و اسفالت راه‌های روستایی شهرستان خوی ۵ هزار خانوار روستایی از مزایای این طرح‌ها بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/